~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Maria - 27 februari 2011 17:30

har inte klätt mig idag...... nej, faktiskt inte......... fanns ingen anledning............

har kammat tilda och passade på att klippa klorna och frisera henne lite... så att hon ser någonting......... det var liksom dags för det.........

hon är nästan lika dum som astrid och bara ligger där på rygg om jag lägger henne så........ sen kan jag kamma, fixa klor och göra allt möjligt......... men hon är spänd...... inte som en säck potatis som astrid....................


mamma ringde........... hon pratar om att de ska komma hit inför flytten redan innan jag hämtar ut nycklarna............ vilket betyder att jag måste gömma mina "terapisaker".... men jag har ingen aning om VAR, eftersom allt ska flyttas............. så det samtalet ledde bara till ännu mer ångest...................


hela skallen är öm........... ljusblixtar.......... förvarning om migrän.......? det får det bara inte vara, för jag orkar inte med det.


längtar efter stalldoften.......... längtar ihjäl mig............

Av Maria - 27 februari 2011 17:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria - 27 februari 2011 09:45

jag överlevde lördagen...... vem kunde tro det.......???

nu gäller det att stå ut 24 timmar till.......... en ren kapplöpning........... ett oändligt maraton.........

tjejen ovanför håller på att flytta ut "på sitt speciella sätt" idag också.........

imorgon måste vara sista dagen, oavsett hur färdig eller ofärdig hon är......... för sen ska nycklarna lämnas in........


jag flippade ur totalt igår inför min egen flytt........

kan se hur jag ska "samsas" med min sk pappa och bära och ha mig.... och mamma kan inte ens ta sig från punkt A till B pga sin sjukdom..........

sen ska jag hinna flyttstäda också......... och jag kan ju knappast släpa dammsugare, mopp och hink på stadsbussarna............ eller på cykel..........

och min mamma ska få medicin precis när jag ska flytta...... vilket betyder att hon antingen kommer vara jättedålig om hon skjuter upp det.. eller också så hinner jag inte med allt för att hon får medicinen innan de far........

vi hade en överenskommelse för hur vi skulle göra....... men så fick jag reda på igår kväll, att hon gjort något helt annat och inte tänkt alls...........

jag vet, hon är sjuk...... men vad fan ska jag göra när hon lovar en sak och allt hänger på det.........

det är så typiskt min sk familj att LOVA något, och så blir det skit i slutänden i alla fall......... hela min uppväxt har varit så....... det går inte att lita på någon eller något......... ett löfte är bara ord......... bara bullshit...........


vet inte vad jag ska göra idag....... sitta med ninisarna i knät framför tv:n kanske........ om jag orkar gå upp ur sängen..........

har sovit jättedåligt inatt......... märkte inte förrän imorse varför......... jag tog aldrig insomningspillret........ jag trodde att jag hade gjort det, för jag kunde inte hitta det där jag brukar lägga det... jag tar det ju inte varje kväll eftersom det är beroendeframkallande.... men imorse hittade jag det på ett annat ställe på nattduksbordet.......... smart....... jättesmart............ som jag skrivit tidigare; tack gode gud för dosetter, för annars vetefan om, när och hur jag skulle få i mig något alls.. eller hur stora doser det skulle bli, eftersom jag har lika bra minne som en guldfisk...............

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards