~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Maria - 10 februari 2011 20:22

jag vet att det inte går att förstå

men nu har jag sovit i 3 timmar efter att ha ringt det där samtalet

jag är verkligen ett psykfall

är helt slut


blir så jävla ledsen

min handläggare på fk ger mig mer stöd än min t



.....och så är det den där jävla reklamen på tv igen......... från plan om könsstympning............. det är ju skitbra att det tas upp och att man jobbar för att bekämpa problemet... MEN - när hon står där och visar upp ett rakblad mitt i tv-rutan, ja då blir jag jävligt triggad att skära mig............ jag vet inte hur andra känner det... men jag för min del så tycker jag att det blir lite fel.......

Av Maria - 10 februari 2011 15:44

JAG... RINGDE...............

Ja, jag - Maria - ringde den nuvarande hyresgästen........ och ska få titta på lägenheten imorgon kväll...... och nu svimmar jag snart.


Gjorde bort mig totalt trots att jag skrivit upp varenda ord jag skulle säga.


Är verkligen helt svimfärdig.


  

Av Maria - 10 februari 2011 13:11

perfekt.... verkligen............

nu är jag nr 2 i kö....................

vad fan ska jag göra

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards