~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Maria - 22 februari 2011 17:42

logger in

skriver

raderar

skriver

raderar..........

mår så jävla dåligt

hittade en sänggavel på blocket som ser likadan ut som min gamla som jag hade när jag var barn

den som "han" lyfte upp mig på

mår illa

har hetsätit - igen

tagit laxertabletter - igen

jag är hopplös

tagit stesolid för att inte göra något idiotiskt

måste hjälpa

JÄVLIGT SNART

Av Maria - 22 februari 2011 10:45

mailade min t igår.... minns inte om jag skrev det här..........

ett äckligt, smutsigt mail..................

hon tog emot det på ett bra sätt i alla fall........ mailade tillbaka till mig........

jag vågade nästan inte öppna mailet....... men det gick ok.......... även om jag fortfarande skakar och mår illa av ångest.........


det är en fin dag idag......... träden är inbäddade i rimfrost........ solen når nätt och jämt genom de tunna molnen......... och små, små iskristaller virvlar i luften.........

...och här ligger jag och orkar ingenting..............

och ingen har ringt om att komma och titta på min lägenhet........ ev intresserade kan ju drömma om att de kan höra av sig på torsdag eller fredag..... utan LITE framförhållning borde de väl ha.........


är så trött.......... sååååå jävla trött............

känns som om jag inte sovit inatt....... och visst, på sätt och vis har jag inte det heller........ somnade och vaknade efter någon timme och var klarvaken.... hade inte tagit nattmedicinen..... vill ju helst vara utan den...... men jag tog den då......... sen var det bara att vänta........... försöka uthärda ångestvågorna tills dess att medicinerna kickade in.........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards