~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

skit

Av Maria - 22 februari 2011 17:42

logger in

skriver

raderar

skriver

raderar..........

mår så jävla dåligt

hittade en sänggavel på blocket som ser likadan ut som min gamla som jag hade när jag var barn

den som "han" lyfte upp mig på

mår illa

har hetsätit - igen

tagit laxertabletter - igen

jag är hopplös

tagit stesolid för att inte göra något idiotiskt

måste hjälpa

JÄVLIGT SNART

 
 
Marie

Marie

22 februari 2011 18:48

Lilla du,INTE hopplös!
Ta Astrid i din famn...det kanske hjälper..mjuka kanin öron..mörka kloka ögon...tror det hjälper,lite iallafall..
Stallet imorgon?
Allra största kramen till dig..

http://lealpre

Maria

22 februari 2011 21:19

jag kände för en kort stund att jag kanske inte var ett hopplöst psykfall.... men ju mer jag hör min t, läkaren, handläggaren på FK och mina föräldrar prata.... så utgår de från att jag kommer leva såhär resten av mitt liv...
de säger det inte rakt ut, men jag kan läsa mellan raderna.... "du behöver ju inte läsa hela sjuksköterskeprogrammet, du kan ju nöja dig med att jobba som uska".... "jag tror att du kan må lite bättre ändå än vad du gör idag, så det finns fortfarande framsteg att göra", och så allt tjat om att jag flyttar för att det är mer som ett "hem"..... och att jag "ska bo där under en lång tid"......

ska hugga tag i en ninis som du skriver.. det var ett bra tips!
hoppas att det blir stallet imorgon.. samtidigt som det känns som att jag inte orkar... men jag vet ju att det är värt allt i världen när jag bara väl kommit dit...

kramar hårt tillbaka!

 
Marie

Marie

22 februari 2011 21:40

Tänk,jag tror dom tar himla fel,det där gänget! Med din styrka och humorn som ligger och lurar i bakgrunden så tar du dig dit du vill! En lysande sjuksköterska som efter jobbet tar en tur till stallet och pysslar om din häst? Eller kanske en som jobbar med djur på heltid som jag? Kanske du blir en berömd författare? Duktig på att skriva är du iallafall...Möjligheterna är många:) Du ska bara igenom träsket först (och det klarar du,ska bara hitta fler sätt att må bra på) sen är dom gröna ängarna där! Lovar!

http://lealpre

Maria

23 februari 2011 09:31

Du är bara för underbar! Tack! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards