~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

katastroftankar

Av Maria - 23 februari 2011 16:29

........kom på att A ju är helt nyskodd.... nyskodd med nya broddar.......... eftersom han stått på boxvila... men nu ska ut och gå på vintervägarna..........

herregud........... nyskodd........ med nya broddar...............


...ser framför mig hur hela armen på henne hänger som en enda köttbit...............

måtte hon höra av sig när hon kan.... så att jag får veta hur det gått........ hur illa det är..........

hjärtklappning........

herregud... hela armen kanske......... ..... .............. .....

.........hon sa "A har sparkat armen av mig"................


och jag kan inte göra ett skit

måste göra något

kan inte andas


A trampar ju alltid på allt och alla

har ingen respekt för människor - än

han sprang ju på K första gången hon gick ut med honom och jag red på S

kom till träbron

jag red över först, och S blev lite skrämd men jag lugnade ner honom

hann inte ens vända mig om när jag hörde braket

A blev rädd när han skulle gå över bron och sprang rakt på K

K flög ner i diket och jag såg henne inte

såg bara hur grimskaftet ledde ner i diket

den gången gick det bra

men gud vet hur det gått nu..............

A har stått inne ensam så länge

kan ju ha blivit en extrem kraftexplosion när han väl fick komma ut


mår illa


hade varit bättre om jag kunde vara med K

för då skulle jag veta hur det är med henne

i alla fall mer än nu


får inte luft


fan också

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards