~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

inget..............

Av Maria - 25 februari 2011 21:41

kunde inte låta bli........ skickade sms till K........... är så orolig eftersom jag inte hört av henne alls........... och hon svarar inte heller......... men.... om något hade gått fel.. så att hon är död... då borde väl mobilen vara avstängd.....?

jag vet inte... hon kanske är förbannad för alla sms och less på att jag hör av mig....... kanske har hon inte samma syn på mig som jag har på henne....... det gamla vanliga med andra ord............. tur att jag är van.......... ...men det gör ändå jävligt ont........... kan knappt andas............

varför kan jag inte bara få bry mig om folk?????? varför får jag inte bara tycka om dem??????????? allt jag gör är fel - hela jag är bara fel!!!!!!


HELVETES JÄVLA SKIT!!!!!!!!


har ångest så jag dör också........ och så flashar............

försöker värja mig mot "honom"........... men jag känner hur han andas mot min hals......... och när jag får bort det.... så känner jag tyngden från honom istället......... och sen hans trevande händer.......... lukten av honom............ leendet....... ögonen........... smärtan..............  smutsen när han är klar...... skulden........... förbannar mig själv för att jag är förlamad............... inte gör något, inte säger något...........

...och så snurrar karusellen på........ blandat med alla möjliga byxor han hade......... blickarna han gav mig när han såg mig bland folk....... det där lömska smilet......... ögonen som glittrade och nästan sa... "du är min, och du vet det din lilla hora"................ .......mitt huvud som dunkar i fönsterrutan på hans epatraktor när han kört in på en skogsväg istället för att bara skjutsa hem mig......... och jag gör inget....... kan inte styra en endaste jävla muskel i kroppen.................. därför får jag skylla mig själv........... jag kanske till och med främjade honom........ jag kanske var det första....... sen har han haft flera som han misshandlat och gjort gravida.......... det kan vara mitt fel...... det är mitt fel........... för att jag inte sa de tre bokstäverna "nej"......................

jag är förstörd........ trasig.......... ingen kommer någonsin vilja ha mig..... för vem vill ha någon som jag............. någon som inte gjort motstånd.... under flera års tid........... någon som fått kottar och pinnar instoppade i sig...........

............nu är jag nära att spy.. precis som de få män skulle göra om de mot all förmodan rörde vid en så äcklig och smutsig människa som jag är..............

 
 
Marie

Marie

25 februari 2011 22:49

Lilla du...absolut inget av det hemska som skett med dig är ditt fel..ALDRIG!
Att k inte svarar på sms är helt säkert för att hon sover eller har fått mycket smärtstillande. Jag är helt säker på att hon är tacksam över din omtanke,men med mycket mediciner i kroppen så blir man sååå nöjd med att bara veta att någon tänker på en,man orkar liksom bara inte svara! Jag har gjort samma sak själv.
Du är fin du Maria som orkar bry dig så mycket om andra fastän du har det tufft själv!
Ta det lugnt vännen,det löser sig alltihop,lovar!
Varm styrke kram till dig!

http://lealpre

Maria

26 februari 2011 09:14

Jag hoppas att du vet hur underbar du är ♥

...jag vet inte hur jag inte skulle kunna bry mig om andra.. jag har som två källor i mig - en till mig själv och en till världen runt omkring... och eftersom min egen källa är så "förorenad" så är det extra lätt fokusera på den andra...

Jag är också sådär så att jag inte orkar bry mig om någon hör av sig när jag mår skitdåligt. Då svarar inte jag heller, utan bär bara med mig omtanken i hjärtat.

Hoppas att de hittar vad som är fel med K's arm efter operationen.. Kan nästan känna smärtan i hennes ord. "Jag har nog aldrig haft så ont som nu"... "Vill inte ha besök av någon. Ska försöka sova.".....
Har svarat att jag tänker på henne.. hoppas att hon mår bättre snart... och att jag inte ska störa mer....

Kramar hårt tillbaka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards