~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 4 december 2009

.

Av Maria - 4 december 2009 23:42

.











allt går åt helvete

förlåt att jag använder den luft som andra behöver

Av Maria - 4 december 2009 11:40

gjort nytt id-kort

mitt po sa inget idag heller och jag skiter i det

datorn godkände inte fotot till id-kortet, och det påstods bero på att de rekommenderar att man inte har sina glasögon på sig

men till slut fick hon godkänna fotot "för hand"

och då var jag redan så upprörd att min namnteckning ser ut som SKIT

så nu faller det väl på det

skit samma, jag fattar bara inte VAD skillnaden är mellan att gå in och godkänna ett foto "för hand" UTAN glasögon, jämfört med ett foto MED glasögon

INGET AV DEM DÖG JU EGENTLIGEN ENLIGT DATORN!

så vad fan spelar det för roll VILKET foto som godkänns manuellt????

det roliga är att hon makulerade mitt befintliga id-kort, och jag får inget nytt förrän om ca en vecka

så ber någon om legitimation så har jag ingen

trodde att de skulle makulera den när jag hämtade ut det nya, eller........???

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards