~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Maria - 5 december 2009 22:28

Har just bakat lussekatter och lyssnat på julmusik. Sjöng med till Stilla natt osv. Försöker få den där "myskänslan". Men den kommer inte. Ångesten trycker på. Vill skrika rakt ut. Skala av mig huden. Men vad spelar det för roll, det ändrar ingenting. Den "mysiga julkänslan" kommer inte. Det kommer ingen jävla snö, och ingen jävla lycka eller lugn. Bara skit. Skit, skit, skit. Har säkert skrämt bort ridterapeuten också.

Jag försöker. Jag gör verkligen det. Men jag orkar bara inte.

Det RIVER i hela mig. Klöser sönder mig inifrån.

Jag dör.

Av Maria - 5 december 2009 15:56

varit på julmarknad

spöregnade

sen slog det om och blev minusgrader

isgata

halkade runt som bambi trots gore-tex kängor

skämdes ihjäl

var där med min fd kursare

det är synd att hon inte är intresserad av samma saker som jag

och att hon inte kan acceptera att min smak är olik hennes

när hon tittar på något så stannar ju jag också och tittar

men när jag stannar och tittar så går hon inte ens fram till marknadsbordet

köpte två tomtar i alla fall

hade kunnat köpa fler för de är SÅ underbara

men eftersom I inte är intresserad så kunde jag heller inte stanna och titta längre

sen gick vi ner på stan... eller snarare halkade

sen är det som vanligt en kapplöpning - hon har sina ärenden som hon MÅSTE göra

jag hänger bara med

enda stället jag "fick" gå in på var banken, för jag skulle bara hämta bankgiroblanketter

skitkul


mår så jävla dåligt

vill skära ihjäl mig

 

........tror jag börjar känna av PMS.......... eller ja..... PMDD...................

...är så jävla rädd..... rädd att göra någon illa........  rädd för att jag ska förstöra eller skada något eller någon...........

...........jag är bara i vägen...... en plåga................... jag vill inte vara det......... jag vill hjälpa till i samhället................. jag måste få bry mig om........... ta hand om...................... det är vad som ger mig kraft framåt........... vad jag vill göra resten av mitt liv................... men jag vet inte om jag får något liv...................... har inte hört från ridterapeuten sedan jag skrev och presenterade mig...... berättade om mig och min historia.................. tänk om hon inte vill ha med mig att göra efter att hon vet.... vet hur äcklig jag är........................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards