~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Maria - 30 december 2009 23:39

var till maxi med mina sk föräldrar och handlade

for förbi min förövares hus för han bor på vägen dit

både mamma och pappa kommenterar huset

"ja, här är slottet! ser du alla kristallkronor!" - tex

jag vill bara SPY

på vägen hem frågade mamma mig om jag tror att han går och tänder alla lampor för hand eller om han har en central strömbrytare

svarade "jag skiter i det"

postat pappren om förlängd akt.ers idag

skönt att få iväg dem

internetbanken har fortfarande inte löst sig, men nu beror det på banken

har blivit kontaktad av en kärring på banken i staden där jag är född och uppväxt och hon är så jävla oförskämd och otrevlig, och hon skriver till mig som om jag vore en jubelidiot

har mailat till banken hemma och sagt att jag vill bli deras kund och om det inte går så byter jag bank för jag tänker inte ta mer skit av en inkompetent och nervärderande kärring

   till kärringen!

har blivit en hel del stesolid idag, men jag har knappt tagit någon alls tidigare

definitivt inte mina 12 per vecka.... som på något mystiskt sätt blivit 14 per vecka i ordination av min läkare helt plötsligt - som vill att jag ska sluta, men jag ser det som ännu ett bevis för hennes oengagemang.....


måste sluta innan mamma kommer

har inte berättat om ärren men ville verkligen det idag för vi var och handlade lite nya kläder

mamma provade sina när vi kom hem och visade mig, men det kan ju inte jag

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards