~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Maria - 14 december 2009 15:57

mår så jävla dåligt

*gråter*

fått kallelse till plastikkirurgen - den 22 dec

då är jag inte hemma

och dessutom har jag fått tid hos en manlig läkare

och inte fan tänker jag låta en man titta på och klämma på mig - på låren

jag skäms tillräckligt som det är ändå och tror inte att jag kommer kunna visa mina ärr

men om det är en manlig läkare så är det KÖRT


ögnat igenom revansch - tidningen från RSMH

står om att det är svårt att skaffa och få ha körkort om man vårdats enligt LPT

så nu vet jag att det kommer bli strid - om den dagen någonsin kommer då jag törs försöka ta körkort

och så står det om det som drabbat mig på kvinnokliniken; att somatiska symtom och sjukdomar inte tas på allvar om man har eller ens har haft kontakt med psykiatrin - och även åt andra hållet, dvs att psykiatrin ofta inte tror sina patienter heller

så man hamnar verkligen mellan alla jävla stolar som finns


mår så in i helvete dåligt

*störtgråter*

försökt ringa min terapeut varannan minut sedan kl 13.30

telefonsvararen

HELVETEEEEEEEEEEEE

vill bara skära ihjäl mig

så att det någon jävla gång bara tar SLUT

jag ORKAR INTEEEEEEE


men vem fan kan hjälpa mig

ingen

.

Av Maria - 14 december 2009 09:14

mår skit

vill inte mer

orkar inte mer

allt är åt helvete

låt mig dö

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards