~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Maria - 7 december 2009 22:01

mitt jävla PO är helt körd i huvudet

har mailat och smsat till henne hela jävla dagen och jag får inte ett endaste vettigt svar från henne

det sista smset skrev jag vid ca kl 18:20

ett långt sms där jag skriver att det här inte fungerar och inte orkar, jag kan inte le och skratta bort alla problem som hon gör utan jag måste reda ut dem, och nu har det gått så långt att jag inte längre tror att vi kan reda ut något

hennes svar på det: "nu först är jag färdig för dagen, vi hörs imorgon"


&"%¤¤¤##""#### !!!!!!!!!!!!


JÄVLA SKIT!


ridterapeuten har inte hört av sig idag heller

har skickat ett mail till och bett om ursäkt och frågat om hon fortfarande vill ta emot mig eller om jag skrämt bort henne


tvättar lite kläder

måste, för jag ska skicka lite kläder till föräldrarna så att jag har det över jul när jag är där

hoppas på att de lyckats ordna mitt leg tills imorgon

har två paket på posten att hämta ut och ett rek brev som ska komma

tänk om de kontaktat mig i fredags när kärringjävlen på polisen påstår att de började skynda på mitt id-kort

men nej, man ska behöva bli förtvivlad och förbannad

och det säger jag - gud hjälpe henne om HON är den som lämnar ut skiten

för då finns risken att jag mördar henne verbalt för så jävla otrevlig och dum i huvudet är hon

totalt jävla oempatisk - som om det är MITT FEL att DE har ÅTAGIT SIG att jag fått komma dit innan de egentligen öppnat!

eller som om JAG har tvingat dem till att få ett nytt id-kort!

JAG BESTÄMMER INTE ÖVER POLISSTATIONEN! DET GÖR DE SJÄLVA!

och NEJ - INGEN SA TILL MIG ATT DE TOG IFRÅN MIG MITT LEG PGA ATT DET VAR EN REKLAMATION OCH ATT JAG DÄRFÖR SKULLE FÅ KLARA MIG HELT UTAN!

men mitt störda PO kan inte svara på om hon hörde/uppfattade det!!!

jag frågade henne redan på vägen till bilen efter att vi varit på polisstationen hur jag skulle klara mig utan leg och att det var konstigt att de tagit det direkt - men hon var lika frågande som jag

så HADE hon hört något så borde hon väl ha sagt det då - eller ?????

eller också höll hon bara käften - som alltid


den sista av de gamla fiskarna håller på att dö

blir så ledsen

visst, det är bara en fisk, men ändå

ska byta lite vatten imorgon

tappat upp och ställt i en liten hink för att slippa hälla ner iskallt vatten på fisken

och så har jag haft i lite jox som binder föroreningar - "antistress" typ






jag vill dö

Av Maria - 7 december 2009 12:46

- *terapeutens namn och enhet*

- hej det är maria

- hej, vi kan inte prata nu för jag väntar ett viktigt samtal

- ok, förlåt, hejdå

- hejdå






*gråtergråtergråtergråtergråter*

Av Maria - 7 december 2009 12:19

allt går åt helvete

ALLT

jag får inget svar från polisen om hur jag ska göra eller hur de tänker kompensera mig för att de tagit min legitimation och makulerat den av misstag i fredags

mitt jävla PO gör ingenting - hon säger att jag är "känd" överallt så det går bra ändå

svarade med att ställa en fråga; om hon skulle sätta sig bakom ratten och köra bil utan att ha ett giltigt körkort eftersom alla ändå vet att hon får köra bil

fick självklart inget svar

nu vill hon komma hit - aldrig i livet

har bett henne lämna min reservnyckel i postlådan


fått svar från kvinnokliniken också

det går åt helvete där med

blir ingen operationsremiss, utan bara annan vanlig

så jag förlorade den striden också

hoppet är borta

helt borta

"Hej!
Jag kan skicka remiss till endera av klinikerna och be om en så kallad
"second opinion", om du vill begär jag kvinnlig läkare. Du måste nog var
inställd på att undersökt (åtminstone för inspektion) ytterligare en gång.
Jag skriver remissen helt neutralt. Vad utfallet blir kan jag inget lova.
MVH / *läkarens namn*
"

svarat och skrivit att jag missförstått vilken slags remiss hon kunnat tänka sig att skriva

och att de lär söva mig om något ska ske i vilket fall som helst

skrev också att anmälningarna kommer gå iväg, eftersom de fortfarande vägrar mig vård

och att jag behöver läkarintyg så att jag får en rullstol så jag kan röra mig, och smärtlindande medicin såsom dexofen

skrev att hon får ringa min terapeut om hon vägrar göra det, och då tala om för terapeuten vem som kan hjälpa mig


vet att hon inte kommer svara mig

vet att hon skiter i allt


dags att ställa in ridterapin nu eller???

och sluta hoppas, sluta drömma och begrava viljan tillsammans med både kropp och själ??????

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards