~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Maria - 15 december 2009 14:14

hade både extrem ångest och migrän

migränen stegrade sig sent på kvällen

inget hjälpte

kräktes och kräktes

grät

smsade en vän och frågade om hon kunde ge något tips

gjorde som hon sa - jag vet ju själv också men hade aldrig tänkt på att värme kan göra det värre - och så började det bli bättre så jag sov några timmar i alla fall

legat i sängen fram tills 13-tiden

mitt PO smsade att hon inte kunde ringa ridterapeuten om hon inte var här och hon kunde kl 14 idag

så det var bara att häva sig upp ur sängen, kasta på sig några kläder och hyvla av golvet med dammsugaren

halv två kom hon

hade inte ens hunnit borsta håret, men det skiter jag i

hon var i alla fall här och ringde ridterapeuten

3-4 per grupp

1 gång per vecka

2 timmar x 10 gånger är själva ramen

men många väljer att gå in i en ny grupp

jag får komma dit individuellt först

hon startar grupper både nu och då

låter....... underbart!

om jag bara vågar


huvudet värker så jag måste stänga ner

undrar hur länge man kan ha migrän innan den släpper

försöker att få något ätbart i mig medan det går, för det borde inte bli värre av det


terapeuten har lovat att ringa vid 16-tiden idag

mailade henne igår och på kvällen och inatt


nu måste jag blunda, kan inte sitta här längre

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards