~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Maria - 27 december 2009 18:58

längtar hem så in i helvete

särskilt när det ska bli plusgrader här, och fortsatt kallt och mängder med snö hemma

mamma påstår att man måste tassa på tå för min sk pappa

men jag skiter fullständigt i hur han växt upp och att han hör dåligt osv, för man kan inte förpesta hur många människors liv som helst - och allra helst inte sina barns!

men allt är som vanligt mitt fel

det är tom mitt fel att min bror och jag blev osams på julafton - han skickade sms sen och bad om ursäkt och jag svarade på det, och mamma sa "tack gode gud att du skickade det där till honom"

och idag har jag fått höra att "du måste ha tålamod, pappa är van att byta tv-kanal var tionde minut så han måste få göra det"

jag blir så jävla handfallen

jag har INGEN och INGENTING - förutom mina kanier och tv:n som sällskap

och när jag är här ska jag bara ha kaninerna i burarna pga hundarna och får inte se ett program eller film på tv


fy fan vad jag mår dåligt

vill skära ihjäl mig

vill verkligen

men jag kan inte

pga alla som kämpat för mig

kan inte svika dem för det skulle kännas som att jag inte är tacksam för allt de gjort

vill vara duktig

och göra dem stolta

måste det


nu får jag inte ens sitta här

måste radera historiken innan jag far hem så att de inte hittar hit

blir nog mest troligt inget av med att berätta att jag skurit mig för mamma

som det är nu så är ju allt jag gör och är fel


och jag orkar inte


jag ber om ursäkt för att jag finns

jag ber om ursäkt för att jag andas

fick jag bestämma själv så skulle jag vara död nu

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards