~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

vill dö...............

Av Maria - 30 november 2010 17:07

min t skrev en rad.............. "det verkar se bra ut".......

när jag svarade och visade med en pil var det inte tagit ihop så har hon inte hört av sig sen..........


har varit i stallet.... tog 1g pamol och 400mg ibumetin....... och smörjde med xylocain............... idag var det pyssel inomhus som gällde.... inte så konstigt med tanke på att jag inte får rida och det är kallt ute...........

mockade och hjälpte ridt att köra skottkärran in och ut......... hon sa att jag inte skulle göra det, eftersom det är tungt.... men.. jag vill ju göra någon nytta och jag har inte ont på låren, så jag gjorde det.......... jag hann bara mocka en box och hann i princip precis klart med att tömma de andra högarna medan ridt gjorde mockade klart framför mig...... det är ju roligare att mocka och pyssla än att lasta och gå och tömma kärran på gödelstacken... men jag är så tacksam för att jag får vara där att jag gärna gör "det tråkiga".........

masserade lille A vid manfästet innan det var dags att gå.......... tror att han tyckte att det var skönt för han såg sådär "trött" ut.......


bussen hemåt var sen.... så trots att jag gick senare än vanligt från stallet, så blev det svinkallt att stå där och vänta............. när jag klev över tröskeln här hemma så fick jag syn på ett brev från FK.................... fick panik.... men tänkte att det enda som återstår där är att de beviljar bostadstillägget som jag ansökt om................ öppnade kuvertet... men var väldigt osäker på vad fan det var egentligen, eftersom det var så tjockt............. och så får jag upp flera papper........ "Dags att söka bostadstillägg igen".................... jag fattar ingenting för jag har ju fan redan sökt!!! mailade direkt till min handläggare och skrev att jag inte orkar med det här............... måste jag sitta och räkna ut och fylla i samma skit en jävla gång till så dör jag hellre........... ja, så är det................. jag DÖR HELLRE..........

mår så jävla dåligt................ och är så jävla ensam....................

........och rädd................

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards