~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Maria - 5 februari 2010 15:29

gick till maxi

kunde inte stanna här

för jag fick avslag på min ansökan om pengar ur fonden för hjälpmedel

det framgick inte av beslutet om det berodde på ren "otur" eller om jag aldrig kommer ha en chans så att det inte är någon idé att söka igen

har mailat och frågat, men jag tror inte att jag får något svar

var inte så mycket folk när jag kom till maxi

men sen verkade alla komma dit

sprang runt som en galning för att hitta det viktigaste, för de håller dessutom på och bygger om så inget är där det brukar vara

rusade ut efter att ha betalat, höll på att ställa till en scen vid kassan för jag skakade så

fick ingen luft och tog en stesolid så fort jag kom utanför dörrarna

vill aldrig mer gå dit - som så många andra gånger

Av Maria - 5 februari 2010 10:49

.......han kom till mig inatt...........................

drömde att jag var på avdelningen

han hade fått reda på att jag berättat

och var jag var

han hade lyckats ta sig in på avdelningen som städare

allt gick så fort

han gjorde mig så illa

så illa

personalen trodde att jag skadat mig själv först

men sen blev det ett himla liv

och jag ville bara dö

.....vill samma sak i drömmen som i verkligheten...................

.........bara dö.............. för jag orkar inte..............


..............och inga hästar idag heller............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards