~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Maria - 7 februari 2010 22:05

väger nästan 63 jävla kg nu

visst, det är "den tiden i månaden"

men någon jävla måtta får det vara!

jag äter ju knappt ingenting!

vid jul fanns det ingen botten i mig på två veckor, och då gick jag upp 1 kg

är det redan cymbaltan som har biverkningar?!??

i så fall vet jag inte vad jag ska göra

jag kommer dö om jag inte ha någon "krycka"

har börjat med cymbalta igen för att KLARA AV och ÖVERLEVA min väg framåt

ska allt sluta här.............?

jag är inte ens 1,58 lång och jag tänker inte väga såhär mycket!

jag dör hellre!

Av Maria - 7 februari 2010 10:10

var tvungen att ta en stilnoct för att ha en chans att kunna somna

sov några timmar och vaknade, kanske för att jag hade sådan fruktansvärd m*nsvärk

hade dock förutsett det, så jag hade en ibumetin och en panodil på nattduksbordet

lärde mig när jag var inlagd att man kan ta det

det hjälper lite mer än bara en ipren

de visste inte riktigt vad de skulle göra med mig på avd

jag sa inte så mycket första gångerna och försökte bara ta mig igenom det

sen lyckades jag berätta och fick veta att personalen sett hur smärtpåverkad jag verkligen var

men jag vill ju aldrig erkänna sådant - känner mig som en vekling då






............vill till avdelningen,,,,,,,,,,,,, för jag orkar inte............................. men....... jag kan inte svika dem genom att lägga in mig igen............. dessutom finns avdelningen kvar för mig...................... .................... ................................. ........... .............................. .........behöver... få vara liten....... släppa den här fasaden.... så att jag kan vila................ behöver en.. paus från världen................. jag är så trött.............. men allt bara fortsätter snurra på................ fortare och fortare...........................................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards