~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Maria - 8 februari 2010 19:00

hade avtalad tid med mitt PO kl 15 idag

hon kom för sent och så hade hon bara en timme   

en timme och jag har inte varit ute med henne på länge

så det var bara att rusa

fick inte hälften gjort ens

och det här har jag väntat på i över två veckor nu

helt värdelöst

de hade inga korallplatyhonor på akvarieaffären heller

de har tydligen ofta samma problem som jag har nu - för många hanar


postat begäran till socialstyrelsen om att få förstöra min journal fem år efter att jag friskförklarats - om det någonsin händer

får jag avslag och det står att journalen måste finnas kvar under hela min livstid, ja då är det slutet

tänker inte leva med den här skiten längre

kommer aldrig att bli frisk om jag inte får alla lögner och skitsnack raderat


mina sk "föräldrar" kommer ringa ikväll

de är på väg hem från fjällen och skulle höra av sig när de är framme

orkar inte prata med dem, men jag måste


saknar min terapeut   


ska se på film kl 21 i kanal 9

vet inte om den är bra, men det är i alla fall en film


har bokat tvättstugan........ men jag minns inte när..........................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards