~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Maria - 22 februari 2010 20:42

Mailade min handläggare på FK i fredags och frågade om det fanns chans till förlängning av ridterapin. Berättade om hur det gått och går, för hon bryr sig verkligen och vill veta.

Fick det här svaret idag:


"Hej !

Oj vad roligt - det är ingen tvekan om att jag beviljar dig fortsatt ersättning för ridningen så länge du har aktivitetsersättning. En aktivitet skall ha en positiv inverkan på sjukdomstillståndet och det kan man ju verkligen säga att ridterapin har. Så roligt att du även trivs bra med ridterapeuten.
 
mvh
*min handläggares namn"
YEEEEEEEEEEES!!
      
Av Maria - 22 februari 2010 15:18

Har varit på biblioteket, men fick panikångest och rusade halvt som halvt ut därifrån... Innan var jag på posten och hämtade ut ridbyxorna jag köpt. De passar perfekt - förutom på längden, men det är ju som vanligt... Ser ut som en stoppad korv - men vad gör det! Jag dör inte av det! Och vem bryr sig! Jag känner ingen här, så om de skrattar så spelar det ingen roll. Egentligen.


Av Maria - 22 februari 2010 11:02

Är pissförbannad på mitt PO - igen. Vi bokade in två jävla timmar för TVÅ VECKOR SEDAN tills imorgon. Kl 14:30-16:30. Nu IDAG vill hon ändra det. Mest troligen för att kunna GÅ HEM TIDIGARE!

Och jag blir SÅ FÖRBANNAD! Jag tänker INTE ge mig ut på stan i RUSNINGSTID med MÄNGDER AV FOLK för att hon vill gå hem tidigare!!

  

Av Maria - 22 februari 2010 08:15

terapeuten är sjuk

satans jävla skit!!!

hon skulle ringa läkaren idag för att se om  jag kunde få en akuttid på torsdagen eftersom ingenting fungerar

och nästa vecka är läkaren borta igen - jippi   

HELVETES VERKSAMHETSKÄRRING SOM TROR ATT HON KAN GÖRA SÅHÄR MED LÄKARTJÄNSTEN!!


tycker synd om terapeuten

hon vet hur livsavgörande det var för mig med läkarsituationen

och så är hon sjuk, förkyld och har ingen röst

hoppas att hon kryar på sig fort

är orolig för att hon kanske är sjukare än hon vill påskina för att skona mig

är livrädd för det

men jag försöker tänka på att vi ÄR öppna med varandra


"bara" andas................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards