~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Maria - 24 februari 2010 23:41

medan jag torkade och borstade håret så lagade jag min väderstation

låter kanske fjantigt att ha en sådan och att bry sig, men det är verkligen bra att veta på ett ungefär vad det ska bli för väder

dessutom projicerar den tiden och utetemperaturen i taket, så att jag ser vad klockan är om jag vaknar mitt i natten trots min enorma närsynthet och astigmatism

DET är det bästa med den lilla prylen


ska göra rent vattenlåset till handfatet någon dag också

har inte gjort det på länge och med tanke på allt hår jag tappar så är det nog väl behövligt


nattinatti ♥

F*N

Av Maria - 24 februari 2010 20:53

måste alla aktivt söka reda på allt om andra ALLTID?!???

vad fan är det för fel på folk som sitter och lurar och snokar bara för att få reda på allt om en person?!???????!

tänk de ungar som bloggar och lägger ut för- och efternamn och ibland även mobilnummer!!! har de ingen aning om vilka risker som finns??? sjuka människor som är helt besatta av en person kan göra precis vad fan som helst för att förstöra för någon!! jag har själv varit utsatt för det så jag vet vad jag talar om!! LÅT OSS SOM VILL VARA ANONYMA VARA ANONYMA!!

jag delar mina tankar med den som vill - på villkoret att JAG bestämmer om någon ska veta vem jag är eller ej!


*PUH*


har ätit en massa godis i eftermiddag

skulle gå till maxi och köpa fiskmat

kom hem - utan fiskmat - pga panikångesten

istället hade jag handlat kuvert med porto och en massa godis för att skicka till min vän som är inlagd

hade tänkt posta det där på plats, men det blev "lite" för stort..


har fått mail från terapeuten och hon kommer till jobbet imorgon trots att hon inte har någon röst

är evigt tacksam för det, för jag håller på att kollapsa med alla laxertabletter och ångest




just nu vill jag inte vara här alls

vill fara iväg till en annan plats så att jag inte behöver vara ensam

Av Maria - 24 februari 2010 11:18

mår skit

är ledsen och rädd att terapeuten är sjuk imorgon också

så trött, både fysiskt och psykiskt

solen skiner - jag borde väl vara glad för det, men det känns bara som ett hån

jag VILL ta en promenad, mata änderna

men jag ORKAR INTE vilja

måste orka för jag måste köpa mer laxertabletter

GAAAAAAAAAHHH!!!


jag vill må precis så jävla pissigt som jag gör

hela mitt liv har varit piss så varför skulle inte resten vara så också

hela mitt liv har jag törstat efter omtanke och omhändertagande

kan säga att jag saknar avdelningen pga det - för där fick jag omtanke och blev omhändertagen

en kram, en hand att hålla, en axel att luta sig mot, sitta ner och prata, se varandra i ögonen... vetskapen om att om jag inte orkar eller inte klarar så hjälper de mig - kan jag inte andas så hjälper de mig

men allt det är bortryckt - poff!!!

jag vet, det var en massa skit där också - enorma mängder skit - men de stunder som verkligen räknades... de förändrade mitt liv.... och jag vill inte tappa det, jag orkar inte förlora det..... och just nu känns det som att det glider mig ur händerna........ och ju hårdare jag håller i det, desto mer faller det sönder...................


.....försöker slå bort tankarna, men jag vill bara gå och hoppa från bron........... men jag ska ta en stesolid innan panikångesten bryter ut..... och så ska jag gå ut........... försöka lugna ner mig och bränna lite negativ energi................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards