~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 16 februari 2010

.

Av Maria - 16 februari 2010 16:59

tryckt i mig ½ paket ballerina-kex och en semla

mår illa så jag är rädd att spy

största anledningen är nog dagens meny

men säkert spelar det roll att jag höjt medicinen också

fått ännu en akuttid hos terapeuten

imorgon bitti


orkar inte mer

Av Maria - 16 februari 2010 10:04

har fått bekräftat av sjukgymnasten nu att allt är avblåst

gråter

hon förstod inte anledningen, men vad spelar det för roll

nu är i alla fall den påfrestningen bortkapad


har inte hört något mer om läkarfrågan

fick ett jättefint mail från terapeuten

hon har inte hört något mer heller

men manar till lugn

jag försöker, men det är inte lätt

får se om jag får kapa bort något mer

allt beror på min hat-person verksamhetschefen

för hon lär inte svara personalen på enheten om hur eller varför det är tänkt att fungera

bara mer och mer som vittnar om psykiatrins fall


jag orkar inte mer

jag har satsat allt jag har och mer därtill

och nu går allt åt helvete


jag vet att jag aldrig får någonting bra utan att få med något på köpet som är minst lika dåligt

jag har fått hästarna i mitt liv och det är ovärderligt, och nu kommer allt annat att tas ifrån mig


allt jag kan göra är att vänta

som vanligt

medan mitt liv rinner ifrån mig

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards