~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Maria - 9 februari 2010 20:10

jag får inte mitt PO att fatta, och hon vill inte släppa  mig till någon annan - så VAD ska jag göra???

jag kan inte göra mer än att tala om för henne vad jag tycker och tänker och försöka prata med henne om det, men hon klarar ju inte av det!


känner mig så smutsig

har tvättat men kläderna blir ju aldrig rena

precis som jag känner mig

vill duscha och skrubba mig, hårt, precis som jag gjorde förut

skrubba tills det svider och huden är alldeles röd

men jag vet att det kvittar, för jag är lika smutsig ändå

har ingen anledning att gå ur sängen förrän på fredag efter lunch när det är ridterapi

visst, jag sköter kaninerna men det är allt


var nere på stan idag

en hel skräckfylld halvtimme innan paniken bröt ut och jag flydde hem

det är ju sådan hjälp jag behöver - någon som följer med mig och LUGNAR mig och stöttar och hjälper till med det som jag inte klarar

inte någon jävla taxiverksamhet som mitt PO kör med


har jobbat hårt med mig själv idag

ner på stan, gjort ett alla hjärtans dag-kort till personalen på "min" fd avdelning, tvättat, och gjort ett slags kollage med mål och drömmar som jag har.........

kollaget var jobbigast...... för det gör så ont......... man inser hur långt man är från allt.... och hur omöjligt det är...........

allt är så svart.......... men ändå är jag så dum så jag inte ger upp............

den som säger att man väljer den lätta vägen ut om man tar livet av sig vet inte vad den snackar om............. för när man nått så långt så har man gått igenom saker som är värre än helvetet............


..........stoppar i mig stesolid och hoppas på att....... .... ......ja... jag vet inte...........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards