~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Maria - 11 februari 2010 20:33

var och tände i gravlyktan......... locket hade blåst av... förmodligen i stormen...... trodde inte att jag skulle hitta det.... letade som en tok, men det var så mycket snö......... efter att jag tänt ljuset och skulle gå så hittade jag det i alla fall........ matade änderna med lite bröd medan jag ändå var där.............


har vräkt i mig en massa mat........ och jag är så godissugen så jag DÖR................. vet att det bara är ångesten som skriker i mig...... men vad spelar det för roll................ och snart är det helg.... helg betyder frosseri............. häver i mig ALLT på helgen.......... trycker i mig... trots att jag till och med mår illa..........


har duschat ikväll......... behövde verkligen det............ kände mig så smutsig.... och håret var flottigt och äckligt........... klarar fortfarande inte av att se på min kropp....... har en badsvamp som jag tvålar in mig med....... det enda jag vidrör på mig själv är håret när jag tvättar det...........


...........kvinnokliniken måste hjälpa mig............. jag kan inte leva såhär............. och jag hoppas att plastiken ska höra av sig snart så att jag kan påbörja den långa resan att få hjälp med ärren............


C har inte hört av sig.................. är så orolig............ men jag vet ju hur det är att vara inlagd............. försöker bara intala mig att hon är trygg där hon är just nu......... och.... hon hör av sig om och när hon orkar och vill........... hon vet att jag finns här...... om än 100 mil bort.......................


.......saknar min terapeut....................... så jävla mycket................. känner mig helt isolerad............ och mitt PO's fina drag att ge mig en knapp timme med henne i måndags.. som försök att vara någon slags buffert för att jag inte träffar terapeuten 2ggr den här veckan..................... så det var ju inte så seriöst direkt....................


......................kan inte någon bara skjuta mig i skallen..............................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards