~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Maria - 6 juni 2010 22:00

har kämpat hela dagen....... inte tagit någon stesolid......... varit ute och gått och joggat i över en timme....... och så går allt åt helvete................... slängde in en pizza från frysen i ugnen och nu har jag öppnat den påse godis som jag skulle skicka till mina föräldrar...............

jag VET att det inte är för sent att göra något åt det här.......... men jag är sjuk............... har ingen kontroll alls............... och det gör att jag straffar mig...... det här är samma sak som med rakbladen.......... jag förstör för mig själv och jag njuter av det........... får en kick............ adrenalinet pumpar....... en hand full.......... en till................ illamåendet står mig upp i halsen......... trycker i mig mer........ mer, mer, mer...............................

jag måste härifrån............ jag måste flytta så att jag kan gå ut mer........ andas........... röra på mig... rent teoretiskt i alla fall..........................






.....har.... gjort en sen anmälan till ssk-programmet idag.................. jag vet... jag är dum......... allt blir bara värre sen........................ men.... tänk om jag kommer in..... och kan begära uppskov....................

 

 

......det kommer aldrig bli något av mig................. ingen "karriär"...... ingen familj.............. ingenting.................

 

 

.......jag vill dö........... vill verkligen dö......................

  

.

Av Maria - 6 juni 2010 11:50

.....................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards