~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Maria - 16 juni 2010 21:36

jag vill dö

förlåt men jag orkar inte mer

Av Maria - 16 juni 2010 16:40

har tvättat................ och ringt till terapeuten................................ vet att jag inte borde ringa henne........ men... jag behövde prata med någon............ och med henne.......... för det kan inte vara såhär.......... jag orkar inte................

det var ett bra samtal....... förutom att hon tassade på tå kring allt............... höll på att bli tokig............. jag vet att hon bara var snäll och försiktig........ men... det funkar inte att prata i telefon när den ena parten inte vågar avsluta för att hon är rädd att såra den redan ledsna parten.... och den andra parten har såååååå jävla svårt att prata i telefon och särskilt att avsluta ett samtal................. det blir frustrerat...... och komiskt............................ hade skakat om henne om hon var här..............


mamma ringde............. och jag blir bara SÅ TRÖTT.................... jag kan inte rädda hela världen............... jag kan för fan inte ens rädda mig själv............. men ingen vet ju om det.................... förutom de som läser här.............. men de jag träffar irl läser inte här.................. har bara lämnat ut adressen till ridterapeuten, ingen annan............... skulle aldrig lämna ut den till någon annan.... för då försvinner syftet.... att vara fri och skriva av sig............... anledningen till att jag gav ridterapeuten adressen var för att... hos henne.... med henne..... så är jag fri...........


skulle fara och handla en vit sport-bh..... och en vardags bh som PASSAR.. så att jag slipper ha "dubbeltuttar"....................... enormt mycket lättare sagt än gjort.......................

stannade till inne på sko-affären på vägen........ fick syn på ett par jättesöta tygskor med klack.......... storlek 36........ tänkte "JIPPI"....................... men de var så stora så jag kunde ha seglat i dem..........................

gick in på hm..................... bestämde mig för att köpa en bh där...... hudfärgad.............. MEN........... alla har ju så jävla djup V-ringning så att det trillar ut skit om man böjer sig framåt............... provade 75D................... för liten kupa...................... hängde tillbaka ALLT och rusade ut ur affären.......................

in på lindex....... provade 80C och 80D...................... för liten kupa........................ men jag köpte en sport-bh där i alla fall............... var helt gråtfärdig när jag stod i kassan........................

 maxi......... köpte puder... svindyrt.... men eftersom jag använder en "burk" på typ 10 år så kvittar det väl............... köpte en bh på rea............. gissa hur skiten ser ut............. är också för liten.............. men jag var så desperat så jag kunde inte göra något annat................ fick självklart en avstämning idag när jag handlade............. och när jag sedan stod och plockade ner grejorna så säger en kärring till sin gubbe "titta på henne! titta på armen!".................. jag blev så jävla ledsen - och arg - så jag önskar att jag hade haft mod att vända mig mot dem och fråga om jag kunde hjälpa till med något.....................

men glo bara...... stirra för all del på missfostret........... för det är det enda jag är......... ett enda stort fett, äckligt, fult psykfall...................... men det vore ju snällt om folk kunde fatta att jag INTE är DÖV...... så jag HÖR vad de säger.................. eller så säger de väl sådant högt för ATT jag ska höra.......... jag ska ju plattas till.... mosas........... sparkas och slås på................ så varför skulle folk hålla käften.................... varför......................


nu ska jag tappa upp ett bad.................... och ligga där i en timme och skrubba mig tills jag är röd som en kokt kräfta.......................................


kan ju tillägga att lägenheten jag tittat på inte är bokad än............ så den finns kvar................... men........ jag tittade på mitt hyreskontrakt.... och jag bor på 45 kvadrat.......... med varmhyra........ och centralt.................... och lägenheten jag tittat på är en etta...... på 49 kvadrat där badrum med tvättstuga och klädkammaren tar upp typ halva lägenheten..................... och så är det kallhyra...... som är nästan lika hög som för min 2:a... med badkar, balkong................... så nä, jag får vänta på en bättre lägenhet................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards