~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Maria - 12 juni 2010 21:51

har slutat med cymbalta

kan inte äta mat när jag tar den utan att gå upp flera kg i vikt

spelar inte roll att jag äter "bra", för allt fastnar på mig

jag HATAR min kropp

HATAR mig själv

varför kunde jag inte stå fast vid det jag sagt tidigare, och TÄNKT efter när jag träffade läkaren

en sommar med grillad fläskfilé, nötstek med gräddsås, smörgåstårta........ och utan något som ser till att att inte ALLT fett sätter sig på mig

ska jag bara äta pulver hela sommaren medan min familj äter mat

om det finns NÅGON sorts rättvisa i världen så måste jag få xenical utskrivet

för OM jag kommer ner i min "normalvikt" så blir det lättare att sätta in medicin sen, för då finns det ju lite spelrum


känns som att jag ska spy

tårarna rinner

det regnar ute och det är som en spökstad nu när alla studenter farit

ingen ser mig när jag tar livet av mig

finns ingen som vill vara ute

jag vill inte dö

men vad har jag för val

JAG ORKAR INTE




JAG ORKAR INTE

Av Maria - 12 juni 2010 15:49

....................

Av Maria - 12 juni 2010 11:27

vet att regnet är på väg......... ska försöka ta mig i kragen och fara ner på stan........... ska köpa "mappar" till resten av ansökningarna från fonder och stipendier..........


det blåser som fan...... undrar om man ska en buss istället för att cykla............


har ångest så det känns som jag kommer spy.....................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards