~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Maria - 26 juni 2010 23:12

är inte långt kvar innan jag får ett rejält psykbryt.................. har rusat runt här idag så att ryggen gör så ont att jag inte kan stå upprätt längre......... fötterna värker...............  snart kommer tårarna... om jag kan tillåta det.............

har gått igenom det gång på gång......... måste klara det här själv den här gången............ men vad ska jag säga...................... förra året ville de ta kaninerna i bagageutrymmet på bussen............ och under en resa på 7 timmar............... skulle ALDRIG falla mig in att sätta kaninerna i bagageutrymmet på en buss ÖVERHUVUDTAGET....... sätter de hundar där också då eller??? nej, då blir jag kvar hemma över sommaren........

och den här gången har jag skickat det mesta av min packning med posten i förväg..... så får jag inte ha min fullproppade haglöfs tight large som "handbagage" så far jag inte...... då är jag kvar här hemma........... har all medicin och annat värdefullt där i.........

 

är trött.......... så trött......... men har så mycket ångest så att jag nästan har frossa.......... skakar..............

 

har flyttat in kaninerna till mitt sovrum redan ikväll.......... de lär inte få någon vila nu på ett tag... men.. då kanske de kan vila imorgon och imorgon natt........... de lever - konstigt nog - inte om på nätterna..... bara dricker lite vatten och äter lite........... gräver aldrig.... biter aldrig på gallret........ mina älskade ninisar............. ♥

½kg godis i magen nu............... mår illa.......... har börjat förstå... att min ätstörning är allvarligare än vad jag trott............ jag... har inte jättesvårt att gå på toaletten nu när jag fått medicin för magen........ MEN... det största problemet är att.... jag kan inte sluta ta laxertabletter i alla fall.............. jag vet att jag inte behöver dem... men ändå måste jag ta dem... och ju fler desto bättre..........

 

........svalt gråten för den här gången igen..................... ska borsta tänderna nu........ försöka hitta någon ställning i sängen som inte gör så jävla ont i ryggen.................

 

...önskar att jag var död...............

 

smsat C.... igen.......... hon svarar inte....... har inte hört från henne på så länge nu........... är rädd att hon är död.................. i så fall.. har hennes pappa dödat henne...... skrev till henne att om hon inte vill att jag ska höra av mig mer så är det bara att hon säger till..... men jag kan inte leva med den här ovissheten som jag gjort så länge nu............... är hon död........... tagit en överdos..... tagit fel droger.......... hoppat från en bro.......... kastat sig framför ett tåg............................ kan man sätta på spisen och vämta upp en platta och sedan lägga sitt ansikte mot plattan... för att underlätta det som gör så ont inuti............... ja, då kan man nog göra det mesta.................   

 

 

saknar stallet så det känns som att någon grävt ut mitt hjärta med en gaffel............

 

dö........... bara dö.............. snälla låt mig dö....... jag orkar inte börja om från början i höst igen............ jag orkar bara inte..............

Av Maria - 26 juni 2010 13:00

hyvlat av golven med dammsugaren och moppen..... städat kaninernas burar...... springer runt som en yr höna och kan inte samla ihop mig för fem öre......

ångesten stiger... svämmar över... men jag låtsas som ingenting........... det går inte att tänka... eller känna......... för då dör jag.......... 5 veckor i ett helvete... och så skjutsar helvetet hem en... och stannar "ett par dagar"...... det är en cirkus utan dess like.... tårar.. från dem..... och så far de hem till sig..... och här står jag med en skitig och rörig lägenhet igen........ och verkligheten knackar på..............

som att hela världen rasar men man vägrar kännas vid det.... och så plötsligt måste man öppna ögonen igen...... och börja om..... från minus..........


ska flytta in kaninerna i mitt sovrum imorgon....... ser ut som ett bombnedslag här då... men ett rent bombnedslag i alla fall........... sen tar jag upp madrasser, kuddar och täcken... så att jag slipper göra det på kvällen när vi kommer hit........

allt står verkligen på paus nu under sommaren........ och när play-knappen trycks in i augusti.. så ser man ravinerna och mörkret som tagit över............


vill bara skrika.... men det är för sent........... nu är allt inkapslat i fem dryga veckor framåt........................ sen..... ..................... ..... ............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards