~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Maria - 20 juni 2010 23:58

......för en tallrik full med strips........ är så jävla sugen så jag DÖR................ magen skriker...... ändå har jag ätit någon slags "kalkonsallad" idag...... och en banan och så en bulle..................

bestämde mig för att gå ut i det fina vädret........... dock hade jag missat totalt att det blåse som faaan.................... hade tänkt gå till sjön, och på vägen dit stannade jag till vid ica... men de hade ingenting.......... konsum hade extra billiga sallarer och baguetter.................... den som känner mig skulle veta att jag ÄLSKAR SMÖRGÅS......................... MEN......... kycklingbaguetten........ såg ut som att den var så torr som en skosula.................. och så fanns det någon jävla "sund sallad", men det RANN nere i botten av all äcklig olja, och dessutom hade den vanlig vit pasta och modellen på den var fusili - dvs ska få med sig så mycket som möjligt av "det gottigt kletiga".......................

så det blev en kalkonsallad med fullkornspasta, morötter och keso............... var väl totalt 9-10 st pastabitar där i... så det var ingen höjdare.................. jag gillar inte keso heller... tror jag i alla fall.......... var sååååååå nära att ta en räksallad eller krabb- och krabfishsallad.............. men sådant när det är "bäst före"-dagen och salladen börjar se brun ut........... och så ska jag ta ut den från kyldisken och transportera den i värmen....................... hinner väl växa till sig riktigt fina, goda små grejor där i........................


gick mot sjön................ insåg att det kommer gå en väg rakt utanför min gamla lägenhets fönster........... helt sjukt! och det verkar som om mina dåvarande grannar ovanför har flyttat................... eller blivit vräkta................


jag var så tagen av all förstörelse så jag gick fel.............. hamnade på toppen av ett "fejkberg" i en motionsslinga...................... jag satte mig i alla fall där och åt............... och insåg att jag fått skavsår...................... JAG FÅR ALLTID JÄVLA SKAVSÅR!!!! och det tillsammans med att mörkare moln började dra in... och jag frös i blåsten..................... så gick jag hem................ hade tänkt fortsätta och gå rätt............... men det var helt värdelöst med skavsåren...............

tog i alla fall några bilder........... kanske lägger upp dem här sen................. får se.................


har haft problem med att logga in här ikväll.......... och på hotmailen................. vet inte vad det beror på........... men det känns som att det är det lilla sociala nätverk jag har...............


gjort några smycken som jag ska skicka till mamma............ och så har jag skrivit brevet till avdelningen............... det årliga sommarbrevet där jag berättar för personalen om vad jag gör och hur jag mår och vad mina planer framåt är.............. har skrivit så jag har ont i fingret.......................... hade köpt ett vackert kuvert och ett vackert kartongblad att skriva på............. kuvertet var mörkblått, så där skrev jag med vit lackpenna................. kartongen var ljusblå, så där skrev jag med kalligrafipennan............... målade lite blommor och hjärtan med glitterfärg................... hoppas att de blir glada..................... de säger ju det när jag stöter ihop med dem lite här och var.....................

det är ju bara det att..... de får veta om mig............. och får inte veta ett skit om någon av dem....................... jag lider av det.... det gör ont........... MEN..... smärtan lättar lite.... för varje månad som går............... ibland drunknar man i den ändå............ men ibland... känner jag att..... jag ska ut där i världen...... bli frisk, plugga så att jag får ett jobb............ och DÅ får de verkligen se frukterna av sitt arbete..........

jag älskar dem..............


I har hört av sig ikväll............... deras balkongdörr eller vad det nu är.... är trasig efter ett tidigare inbrott........ bostadsbolaget vägrar laga den ordentligt och har bara kört i lite spackel....... (är de verkligen HELT jävla dumma i huvudet????????)......... och nu är det ingen som vet om deras försäkring gäller när det ser ut så........................... MEN................. tydligen skiter I och D i det......... det stör dem inte att de bor på bottenplan med en pizzeria som närmsta granne......... och har förmodligen ingen försäkring som täcker........................ de bara åker och jobbar..... och snart åker de på semester i en månad............. I skrev något om att "hyresgästföreningen kanske står på deras sida, för försäkringsbolaget kan ju inte tvinga bostadsbolaget att laga skiten........................... NÄHÄ - OCH??!?!??!?!

jag skulle ALDRIG flytta in i en lägenhet i markplan och granne med en pizzeria, och det har dessutom varit inbrott där tidigare - om jag inte visste att försäkringen gällde!!!!!!!! de kan ju bli av med allt de äger och har!!!!!! vad fan ska hyresgästföreningen göra då.............. de får ju ingen ersättning därifrån i alla fall.........................


nu ska jag äta en burk sill..................................

.

Av Maria - 20 juni 2010 10:07

  

Av Maria - 20 juni 2010 00:39

hetsätit................ har inte ätit på hela dagen............ och nu sprack det.......................... hade färdigmat hemma för att äta de dagar jag far till stallet....... för att orka................ 3 port borta nu inatt........... för jag KAN INTE SOVA................ och jag måste straffa mig själv................ och det gör jag genom att äta.....................

en halv karta laxertabletter................ jag som skulle sluta med den skiten..............


jag dör................. ja... jag dör....................


  

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards