~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Maria - 17 juni 2010 21:31

jag hatar den här jävla stan........... HATAR..................... något händer och det kommer ut på nätet...... man kommenterar med två ord..... "håller med"............. och sen börjar det.................. alltid samma sak............. precis som i skolan eller var som helst......................... mobbingen tar fart............. "du fattar ju inget".......... "du är dum i huvet"................... och än värre................ jag förklarar varför artikeln ger mig den åsikten.............. folk fyller på med info............. men också ännu mer hat.................... jag blir ledsen och säger ifrån och ber om ursäkt och skriver som det är - att jag tycker att artikeln är vag..................... MEN.... skiten fortsätter.......... och fortsätter.......... och fortsätter.............................. till slut får man i princip höra att "sjukpensionerade inte heller borde leva"...........................


TACK!!!!!!! DÅ GÅR JAG OCH HOPPAR NU DÅ!!!!!!!!!!!!!!!




jag m¨åste flytta härifrån.......... MÅSTE.

jag orkar inte mer

så fort man öppnar käften någonstans för att TILLFÖRA något som man känner till........ för att bredda synvinkeln på de som är så jävla insnöade och tror att de vet ALLT.............. så kör de över en......... genom att kasta REN SKIT..................

JAG HAR FAN IQ PÅ MINST 124 och de kallar MIG "dum i huvet"...........!!!?!! det är fan DE som är helt jävla blåsta!!!!

Av Maria - 17 juni 2010 18:27

ångest så att svetten rinner i ansiktet.............. hjärtklappning............ början till att hyperventilera....................................
hetsätit fikabröd......... överdos av laxertabletter.......................

träffade i alla fall terapeuten.......... var ett sansat samtal.................. äntligen har hon fattat i alla fall............ hon HAR fattat............... jag hörde och såg det på henne när hon sa att "det här får aldrig hända igen, det orkar inte jag, och inte du heller".....................

lättnad.................... det tog totalt ett år innan jag bröt ihop..... och innan hon fattade.............. precis som förra gången..................................

har postat packningen ner till mina föräldrar............... efter mycket om och men............................ paketet blev "skrymmande" först........... så det var bara att byta låda och sätta sig på den för att kunna tejpa igen den med en rulle silvertejp...................... men, men............... det slutade med att det kostade hälften så mycket som om jag packat i den större lådan och därmed inte behövt slå in hela skiten i silvertejp......................... trodde att de tog betalt för vikten..... men.... 200kr blev prisskillnaden pga kartongen................


försöker skicka mail till comviq's kundtjänst, för jag vill och behöver ha internet när vi är i fjällen......................... tänkte köpa deras "kontantsurf"........... MEN..... det står ingen info om det och går inte att maila heller...................... SJÄLVKLART...............

om någon annan vet så får ni gärna svara............. det jag undrar är om man tex tankar "en dags surf"...... men inte använder upp de 0,5 Gb som man får använda under det dygnet...... kan jag då surfa dagen efter tills dess att datamängden är slut...... eller är det precis som det står - en dag - plus att de dessutom har satt en gräns för mängden datatrafik........???????

"ring kundtjänst".................. helt jävla värdelöst.....................


imorgon ska terapeutens mamma begravas.............. har gråtit........ för jag vet hur det känns................... inte att förlora en mamma......... men en syster..................... i måndags var det 4 år sedan................ vid halv tre på eftermiddagen............................... ........mår illa..........................

ska gå och se om gravlyktan sitter kvar nu när de klippt gräset........... sitter den kvar så ska jag tända ljus.......... för min syster.......... för terapeutens mamma........... för D som hängde sig i rummet brevid mitt på avd............ och för J som hängde sig ett år tidigare på en annan avd........................



............har ätit en burk sill................... mår illa..........................


bestämt mig för att flytta................... kommer bara rätt lägenhet så................ och om jag någonsin blir så pass frisk att jag kan plugga eller jobba.......... så flyttar jag till den andra staden.................. den är mindre............... och det enda som den här skitstaden strävar efter som jag bor i nu, är att bli större och större................ klimatet blir hårdare....... mer "stadslikt".............


nu ska jag gå och dö lite till................................

Av Maria - 17 juni 2010 00:25

varit ute och sprungit.............. nästan 2 timmar.............. har ont överallt........... fotlederna och knäna pga den väldiga tyngden som kroppen måste bära............. nacke och axlar pga att jag missade ridterapin... är länge sedan jag fick tillstymmelse till slappning..................... eller ja, i fredags.... men det ÄR ju en evighet sedan..................................

duschade när jag kom hem........... var svett..................... minns faktiskt inte när jag duschade sist.......... har bara tvättat mig och tvättat håret......... varken badat eller duschat................... äckligt........ men... vad ska man göra när man inte orkar................


börjar få ont vid nyckelbenen igen............. det är den knäppaste biverkningen av cymbalta.............. det var samma sak när jag satte in den................. blir så öm kring nyckelbenen att jag inte ens kan nudda huden utan att det gör bajsont........................


imorgon.... eller ja, idag.......  är sista dagen läkaren jobbar innan sommaruppehållet........... får se om hon skriver ut xenical eller om jag ska göra uppehåll med cymbalta hela sommaren............. ....och försöka överleva till hösten.......................................


skulle skjuta mig i huvudet om jag bara kunde............... det här är outhärdligt........... allt är outhärdligt..................... jag orkar inte.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards