~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Maria - 27 juni 2010 18:39

......................








 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BARA DÖ

Av Maria - 27 juni 2010 16:58

JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I ALLTING!!!!!!! INGET BLIR BRA ELLER ENS "OK"!!!! DET FINNS TA MIG FAN INTE ENS EN ENDA JÄVLA MUNKJACKA ATT FÅ TAG I SÅ ATT JAG HAR NÅGOT SOM LIKNAR EN SOMMARJACKA RUNT MIN ÄCKLIGA FETA KROPP!!!! KÖPTE EN JÄVLA KLÄNNING ISTÄLLET - ÖVERSLAGSHANDLING - SOM JAG TÄNKTE ATT JAG GÅR OCH POSTAR TILL MIG SJÄLV. GÅR TILL POSTEN EFTER ATT HA SLAGIT IN SKITEN, OCH VAD STÅR DET NÄR JAG KOMMIT DIT??????? JO, ATT SKITEN HAR STÄNGT!!!!!!! ALLA ANDRA AFFÄRER HAR VANLIGT SÖNDAGSÖPPET, MEN INTE POSTJÄVELN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH VAD GÖR JAG DÅ????? JAG GÅR OCH KÖPER 2 STORA JÄVLA FETA ÄCKLIGA CHOKLADBULLAR OCH EN CHOKLADPUDDING - SOM JAG INTE ENS ÄR VARKEN SUGEN ELLER HUNGRIG PÅ!!!!!!!!!! OCH MOSAR I MIG HELVETET SÅ FORT JAG KOMMIT INNANFÖR DÖRREN!!!!! OCH NU KAN JAG INTE LAXERA, FÖR OM CA 12 TIMMAR SITTER JAG PÅ EN BUSSJÄVEL HÄRIFRÅN!!!!!!!!!!!!!!! OCH DET TAR CA 15-16 TIMMAR FÖR MIG ATT TÖMMA MAGEN!!!!!!!!!

SÅ NU, NU ÄR DEN HÄR SOMMAREN GJORD!!!!! OCH MAMMA HAR JUST SAGT ATT HON TROR ATT DERAS ANDRA HUND KOMMER ATT DÖ, SÅ DET HÄR GÅR VERKLIGEN ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Maria - 27 juni 2010 12:33

soljäveln står rätt upp på himlen

mår illa

bara gråter

kommer få m*ns imorgon

lagom tills jag ska fara, jag vet det

kånka upp och ner med all packning i den där jävla smala baktrappen på dubbeldäckaren

undrar vad som skulle hända om jag satt i rullstol och hade djur med mig

skulle jag då sitta där nere och mina djur sitta där uppe helt ensamma

DÖD ÅT DEN HÄR JÄVLA BUSSTRAFIKEN!!!


nu ska jag UT

UT och tvinga mig in i min bubbla

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards