~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Maria - 2 augusti 2011 10:57

...vidden av vad jag gjorde igår. Jag bröt löften, både till mig själv och andra. Jag tog tabletterna - trots min kamp, all rädsla, smärta - både psykiskt och fysiskt...

Har så djävulskt dåligt samvete........ för de jag svikit..... inte mot mig själv. Kändes bara bra för mig att vara självdestruktiv. Men vad gör jag nu... kan egentligen ta resten av tabletterna i asken, för allt är ju redan förstört. Å andra sidan blir det kanske värre... "hellre nästan rätt än exakt fel".......

....men det känns bara såååååååå jävla skönt att vara tom i magen... tom i hela kroppen...... kan nästan känna hur kroppen tar av fettet för varje andetag......


...........helvete......................


Vad fan ska jag göra........ Jag vet vad jag BORDE göra... men jag klarar inte det psykiskt... så jag är ju dömd att misslyckas ändå.


...om det ska bli med laxtab som det var med rakbladen så kommer jag aldrig att bli frisk...... aldrig.


  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards