~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Maria - 15 augusti 2011 23:37

Ligger i sängen på mitt rum här. Har varit en hård dag. Jag kom självklart sist av alla och fick därmed välja rum sist av alla. Eller ja alla och alla... vi är bara tre här just nu.

Maten har inte gått så bra som jag hoppats. Har inte alls varit "närvarande". Men jag satsade på att överleva istället... "vara lite snäll med mig själv" som min kp säger.

Imorgon väntar det värsta tänkbara scenariot - det serveras ärtsoppa till middag....... Då kommer jag att kräkas! Jag får kväljningar av bara lukten!! Funderar på om jag ska gå hem och äta istället. Har aldrig ens gått i närheten av skolmatsalen när det serverades ärtsoppa. Inte sedan gången jag nästan kräktes på golvet i matkön av blotta stanken.


Nåväl, nattinatti! Ärtsoppsstriden får vänta tills imorgon.


  

Av Maria - 15 augusti 2011 08:11

Nu gäller det. Ska till min t nu på fm. Sen hem, riva ihop packning och så bär det av. Det är på liv eller död nu. Går det inte bra på ÄS - tillräckligt bra - så är allt kört.

Har laddat comviq kontant surf för en månad, plus-varianten till och med. Så nu måste det funka. Det var billigare än telia och hade bättre surfkvoter.


Ska klä på mig och försöka att inte dö. Kikar in senare och läser era bloggar - om jag nu får igång nätet... peppar, peppar..


Keep your fingers crossed...

Av Maria - 15 augusti 2011 01:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards