~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Maria - 7 augusti 2011 19:39

öste i mig en burk äckliga fiskbullar

proppade i motionscykeln i väggen med den nya kontakten

det fungerar inte

den är DÖD

sen har jag städat badrummet - behövdes

städat "trapphuset" - behövdes också

och putsat balkongdörrens gigantiska - och skitiga - fönster


jag vill bara skrika

skrika rakt ut

F*N TA ALLT!!

får jag inte igång den j*vla motionscykeln snart så slänger jag ut skiten från balkongen!!!!!!

var pappa tvungen att tappa bort sladdh*lvetet?!!!??!

JAG MÅSTE RÖRA PÅ MIG!!!!!!


låt mig dö


imorgon ska jag träffa min t

helt j*vla onödigt, för vi hinner ändå inte prata om något som jag behöver prata om

och sen på torsdag så ska hon till tandläkaren på vår tid, och jag har inte fått någon annan

och på fredag är hon LEDIG!!!!! IGEN!!!!

onsdag ska jag till ÄS, så då kommer det inte bli något

och tisdag går inte heller, för det är för nära inpå - jag vet hur hon funkar

fan

fanfanfanfanFAN!!!!!!

och inte får jag veta ett skit om ridningen heller!!!!


låt mig bara dö

världen skulle inte sakna mig


  

...

Av Maria - 7 augusti 2011 11:08

..mår så jävla dåligt så jag dör...... antar att det är pms (och/eller pmdd) också...... men jag vet inte om det gör saken bättre..... egentligen inte.....

sitter och väntar på att mamma ska ringa upp....... hon hade besök av "the kärring" när jag ringde tidigare, så hon skulle ringa upp............

jag ska ta ansvar för mig och endast mig.... och ändå kan jag inte bara släppa allt annat...... jag kan inte tänka att det inte är mitt fel om allt rasar ihop.... för trots att det ytterst inte skulle vara det, så kan jag inte bara lämna folk i sticket.........


ska ta en stes...... en "stay solid".......... för att inte sublimera.................. sen bort.. bort härifrån....... göra ett ordentligt avbrott.......


skitdag....... skitliv........ skitallt.........................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards