~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Maria - 23 augusti 2011 23:04

jag orkar inte mer

jag vill hem

har gråtit halva kvällen

ingen har brytt sig

jag är inte den enda som gråtit, men nog borde en psykolog reagera på något sätt när tårarna sprutar vid middagsbordet - eller????

men hon säger bara att jag känner fel

ja, hela jag är ju bara fel, jag vet ju det

och jag orkar inte

och så har tjejen med anorexia brutit ihop - och sagt att vi andra två fryser ut henne och "inte har någon förståelse"

personalen har bestämt att vi ska ha möte imorgon om det, och jag känner bara att jag inte orkar

varken hon eller någon av de som ska närvara vid mötet har visat någon som helst förståelse för MIG och MINA problem

och vi försöker ta hand om henne på alla sätt och vis - men det duger ju inte

det är ju sååå synd om anorexitjejen och vi två ska anpassa oss helt efter henne - men att det triggar oss två bulimiker skiter de i

funderar på att skita i att vara med på pajkastningen imorgon

funderar på att gå hem

om inte min kp jobbade imorgon så skulle jag ha gått hem

det är bara han och en personal till som frågar, lyssnar och bryr sig

jag fattar inte vad jag gör här

det är ju bara slöseri med pengar som jag inte har

90 kr per dag - för vad?????

bli nedtryckt i skorna ännu mer och bli ännu mer triggad att svälta, laxera och hetsäta


kan säga att jag skiter i allt, jag vill bara dö

jag har slagots så länge för det lilla jag fått och som andra får utan att ens blinka

och nu är det samma jävla visa igen


ligger i sängen och gråter

men vem bryr sig

jag är ju bulimiker - jag "KAN" ju äta enligt den stackars anorektikern - så självklart får jag klara mig själv; hon har det ju värst för hon vill ju inte ens kämpa utan tänker gå ner i vikt så fort hon kommer härifrån

jag fattar att hon behöver hjälp, och hon har all rätt i världen att vara här - oavsett om hon vill eller inte vill bli frisk - MEN jag tänker INTE offra mig och därmed MITT LIV för att hon råkar vara här


mår illa av alla jävla favoriseringar

vore bättre att bara vara här när det jobbade vettig personal


jävla skit

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards