~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Maria - 4 augusti 2011 23:05

"snälla... säg till mig imorgon att jag inte ska köpa mer laxtab........... att bara för att jag har förstört allt med en ask så är det bara dumt att fortsätta förstöra...........
det råder krig inuti mig..... ena sidan som klöser och skriker att jag alltid kommer vara tjock om jag inte tar laxtab...... och den andra logiska som muttrar något om att jag inte vill leva såhär och att magen fungerar utan - trots att jag tog så stora mängder och under så lång tid.......... jag är så tacksam över att jag inte förstört hela magen...... så tacksam........ så varför ska jag riskera något och börja igen.......... jag måste vara helt störd i huvudet precis som så många läkare sagt.......
 
*min t* skällde inte ut mig idag... och jag vet att du inte kommer göra det imorgon heller.......... och det skrämmer skiten ur mig............ för jag vet inte hur jag ska hantera det.........
det blir så vemodigt..... gör så ont............. och jag kommer gråta... precis som idag.............
jag kan bara hantera utskällningar...... kritik......... ta skit............
*min t* säger att... det beror på att jag är så ovan....... och att jag aldrig ens som barn har fått det jag behövt................ jag vet ju att det är så.... men ändå vet jag inte hur jag ska tänka.......
och istället för att faktiskt göra något åt allt... så äter jag och håller på med maten istället.......... till slut blev det så i fjällen....... när för mycket minnen och känslor bubblade upp.....
jag törs inte bearbeta det........... inte själv i alla fall...... och vad händer om jag börjar... och det aldrig tar slut... eller om jag blir lämnad igen............

förlåt....... hade bara tänkt skriva en mening... men det blev mer........."

Av Maria - 4 augusti 2011 07:56

Gaaah..! Terapi......... Vad ska jag säga.... vad ska jag göra......... Det finns inget att säga. Kliva in där och le... och sen när dörren stängs så vrålar jag rakt ut.. hjälper det..?? Har det någon som helst funktion - förutom att det skulle strömma till en massa folk och jag säkerligen skulle få ett vårdintyg om det fanns någon idiot där......


Skit.... måste sätta lite fart nu........ ..och jag orkar inteee.........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards