~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 3 augusti 2011

.

Av Maria - 3 augusti 2011 23:11

snälla hjälp mig att inte köpa fler tabletter imorgon...........


*livrädd*

Av Maria - 3 augusti 2011 19:59

klarar lilla feta äckliga jag av att hjälp till på ridlekis...........  


...har fått det erbjudandet.......... är helt överlycklig ........ men så jävla rädd..............


varför - och HUR - kan de fråga mig utan att ens känna mig.................

visst, jag ska väl fara dit och hälsa på först, men ändå...........

   


vad fan ska jag göra........     

Av Maria - 3 augusti 2011 09:58

Proppade i mig 1/3 falukorv inatt - efter att jag tagit laxtab. Jag fattar inte hur jävla dum jag är som gör så! Dels att komma på tanken att äta falukorv mitt i natten, och dels varför jag inte kan stå emot att ta mer tabletter! Som det står i boken; hellre nästan rätt än exakt fel. Och ändå gör jag exakt fel!


Fan. Måste ut. Ut härifrån. Bort från maten. Lägenheten behöver fixas till fortfarande. Hade varken tiden eller orken att göra det innan jag for från stan. ÄS, ridning och terapi tog all min kraft - och tid.


Baaaah! Jag borde låsas in någonstans!

...men allt jag vill och behöver är trygghet..... vara så liten som den "lilla" är inuti mig.....


Har ätit fil och flingor. Inte bra. Inte ok. Magen är inte tom.

Önskar av hela mitt hjärta att jag kunde skriva att jag INTE ska ta några laxtab idag. Men jag kan inte det. Det vore att ljuga och då skulle jag bli än mer förbannad och ledsen på mig själv för att jag ljugit.


Fatta hur långt det är kvar tills den 15:e.........

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards