~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Maria - 6 oktober 2009 18:42

Fick brev från läkaren på kvinnokliniken. Hon skrev att hon kommer vara bortrest större delen av oktober och sen ska hon vara handledare för utländska läkarstudenter nov och dec. Hon skrev det inte, men jag är säker på att det inte kommer bli av under det som återstår av det här året. Så hur jag än gör förlorar jag. Och jag orkar inte mer. Jag orkar inte mer. Jag lovar, jag kommer skära bort det själv. Och sen kommer jag att ta mitt liv. För att vården skadat mig mer än vad jag var skadad innan jag sökte hjälp. Jag varken kan eller vill leva ett liv helt ensam med sjukpension! Jag har mer att ge! Ja, jag har att GE!!! Och får jag inte eller kan jag inte det så skiter jag i det här!!!

Inget mer livsuppehållande! Nej, nu jävlar räcker det! Jag har gjort precis allt som står i min makt! Jag har kämpat tills jag gått under!!!! Och ändå får jag INGET för det! "Jag har inte tid", "Jag har annat som jag behöver göra", "Det får bli en annan gång längre fram, för nu ska jag göra det här", "Du är en svår patient så du behöver en hård läkare som PAL", osv, osv.

JAG SKITER I DET!!!!!!!!!!

J A G   S K I T E R   I    D E T !

Nu jävlar sätter JAG ner foten!

Till råga på allt har jag en nära vän som ligger på sjukhus i Göteborg och svävar mellan liv eller död - för att INGEN JÄVEL har brytt sig om henne! Hon har ett BRETT kontaktnät, men inte fan har någon brytt sig!! Jag har försökt ordna ett Personligt ombud åt henne, men de var så jävla oförskämda! Hon orkar inte!! HON ORKAR INTE! Jag skrev det till dem och bad om ett ynka jävla namn som hon kunde ringa till, men NEJ, de kunde inte ens göra det! Så hon har legat hemma utan mat tills nyligen då hennes kropp inte orkade mer. Hon blev FÖRLAMAD. FÖRLAMAD!! För att  ingen jävel bryr sig!!!! INTE ENS DE SOM HAR BETALT FÖR DET!! Varken inom privata sektorn eller landstinget!!!!

HELVETES JÄVLA SKIT!!!!!

Hennes pappa har förstört hela livet för henne och utsatt henne inte bara för våldtäkt efter våldtäkt, utan även misshandel och REN TORTYR! Och gubbjäveln TILLÅTS HÅLLAS!! Han är "av finare börd" så han har pengar, och pengar betyder makt. JAG SPYR!! JAG SPYR PÅ DET HÄR JÄVLA SAMHÄLLET!!!!!!!!

Och den jävla terapeuten som media rapporterar om och som varit på redan utsatta barn! 8 års fängelse. ÅTTA YNKA JÄVLA ÅR KOSTAR DET ATT FÖRSTÖRA INTE BARA ETT UTAN FLERA BARNS UPPVÄXT, SJÄLVKÄNSLA, OCH TILLIT - KANSKE FÖR ALLTID!!

SATANS JÄVLA PISSHÖG!!!

Jag skäms för att vara människa!! Och ju mer jag ser, desto klarare blir det att jag inte borde finnas i den här världen!

Hjälper ingen mig nu så tar jag livet av mig. Det är inget hot, det är ett löfte.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards