~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Maria - 17 oktober 2009 22:22

vad ska jag säga

tycka

känna

tro

?????????

j, tjejen jag träffade på avd och som numera "bara har epilepsi", har just smsat

hon säger att hon är - gravid

min första tanke är att hon varit hos sin pappa som är polis och han gjort samma sak med henne som hon sagt 50ggr förut

men nej

nu har hon ju inte det minsta psykiskt sjuk, hon har bara ep - den sorten där man springer och sväljer farliga saker under anfallen!!!

hon läser upp sina gymnasiebetyg

och påstår sig vara gravid

och hon har träffat en kille

35 år

jobbar med hjälpmedel

och nu säger j att hon är gravid

och är GLAD för det

men är orolig över vad hennes föräldrar ska säga


VA??????????


vad fan ska jag säga??

tycka????

vad ska jag TRO???????

OM det här nu är sant, så kan hon knappast vara och varit så utsatt av sin pappa som hon påstått


jag blir så jävla aaaaaaaarg

har hon ljugit om allt??????

de andra pat på avd när jag var där sist pratade om henne och alla hennes lögner

och jag vet att personalen inte riktigt visste vad de skulle tro

de försökte ju VARNA mig för henne, men jag lyssnade inte!!

visst, hon överdriver ALLTID ALLTING, särskilt om sin hälsa

MEN VAD ÄR DET HÄR?????


jag tror att jag kommer kräkas

JÄVLA LÖGNARE!!!!!

varför skulle någon tro på mig när hon hittar på allt och bara ljuger, ljuger och ljuger?????

FAN VILKEN JÄVLA IDIOT HON ÄR!!!!!!

hon vet för i helvete inte vad sexuella övergrepp är!!!!!!!


jag kommer ALDRIG att bli frisk!

och där sitter hon, HELT JÄVLA SJUK I HUVUDET, MED EN KILLE SOM ÄR MER ÄN 10 ÅR ÄLDRE ÄN HON SJÄLV, HON ÄR GRAVID OCH ÄR SNART YRKESUTBILDAD!!!!!!!


HEJ VÄRLDEN!

HEJ RÄTTVISA!


hejdå hopp

Av Maria - 17 oktober 2009 01:43

Bra samtal medterapeuten idag. på em for jag och handlade - riskakor, yoghurt, sallad

fick förlamande panikångest mellan kl 23 och midnattsom hållit i sig tills nu. sprang som en dåre och skrek och flåsade. är helty slut som jag brukar bli.

städade undan massor, det såg ut som en soptipp innan och då mår jagh bara ännu sämre. skriver mer imorgon. ska försöka vila lite.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards