~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Maria - 13 oktober 2009 20:57

Såhär kommer nog min Leif se ut när han blivit lite större.....


  

Av Maria - 13 oktober 2009 20:35

mår så otroligt jävla dåligt

har snart ätit upp ett stort paket riskakor

varit och handlat

lovade mig själv att inte äta något mer idag, men inte ens det klarar jag av

mitt PO var här på fm

hon struntade i FK så det har jag fixat helt själv

och så har hon bokat tid hos optiker - på torsdag em

hinner inte förbereda mig mentalt överhuvudtaget

jag hade sagt DECEMBER, men det blev på torsdag

och nej, inte för att väntan är jobbig och jag skulle jaga upp mig ännu mer

vet att många inom vården - eller ja, min läkare i alla fall - tror att det är så

många kanske fungerar så, men inte jag

for och skulle köpa hö och halm till kaninerna, för sjuttioelfte gången eftersom de aldrig får hem något

det fanns bara hö, ingen halm, och nu har de ändrat sig igen så det kommer ingen jävla halm öht


*nu är riskakepaketet slut och jag mår illa - grattis maria*


sen for vi i alla fall till djuraffären för jag behövde ha något som äter snäckor

stod där som ett jävla fån och väntade på att mitt PO skulle hjälpa mig hugga tag i någon som jobbade där

man får ju inte håva och ösa själv, oavsett hur mycket man än önskade det

efter typ en kvart så sa hon i alla fall till

hon VET att jag har så jävla svårt för att just ta KONTAKT och ändå står hon bara där

visst, övning ger färdighet, men hon visste att jag behövde hjälp med det här

särskilt efter förra gångens pinsamheter


*sockerfritt tuggummi, drygt 3 kalorier per bit*


nu har jag i alla fall, förutom mina korallplaty med sina bebisar

6 st neontetror, 2 st snäckätande snäckor (men jag tror att den ena var död från början) och en sugmal av släktet ancistrus

sugmalen heter leif - efter den mest störda läkaren (och överläkare) jag någonsin träffat

han lade in mig med lpt pga att min mamma har ms

jag anmälde honom till hsan, efter det han satt och sa om mig och hur han bemötte mig

jag hade 3 eller 4 vittnen, men gubben blev inte fälld eller någonting

trots att min terapeut var ett av vittnena och hon anmälde honom till verksamhetschefen

i alla fall - fisken leif är mest nattaktiv, men platyungarna är på honom hela tiden

ska lägga en bit sallad i akvariet över natten

det sägs att det drar till sig många snäckor och så kan man bara plocka bort det sen

hittade en bild på nätet där en sugmal satt och "slurpade" på en gurkbit - såg så roligt ut!

påminner nästan lite om de vita blodkropparna i "en cellsam historia"... om nu någon minns den..


hotmailen håller på att krångla, vet inte vad som är fel

kan ju iofs bero på den nästan avgnagda nätverkskabeln.......

har i alla fall fått iväg ett mail till vaktmästaren om stanken i källaren

det låter fruktansvärt, men det luktar spya där nere

inte inne bland förråren, utan i trapphuset utanför där folk dumpar saker som de inte vill ha när de flyttar ut/in

vaktmästaren brukar alltid rensa där eftersom det är en brandrisk, men nu har han inte hunnit


ska pyssla lite och lyssna på ljudbok efter att tittat på house


vill bara skrika rakt ut

man kan dö av ensamhet

man kan dö av sorg

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards