~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Maria - 24 oktober 2009 23:16

Gick ner till köpcentrumet vid halv tio så att jag var där tills de öppnade kl 10. Snurrade runt och var helt borta som vanligt. Var så jävla nervös för att träffa I's pojkvän. Första gången sedan jag berättade min tunga hemlighet. Inte blev det bättre av att hon skickade sms och talade om att hans bror skulle följa med. Gick och väntade 3 timmar innan de kom och höll på att bryta ihop. När de sedan kom var stämningen minst sagt spänd. De sa knappt ett ord till mig. De var inte otrevliga eller så, men jag märkte att det var annorlunda. Han såg på mig på ett ovant sätt. Såg ut som att han försökte visa förståelse occh empati. Men jag är ju samma person.

Köpte skor: http://www.dinsko.se/Dam/Modeller/Boots-och-kangor?art=250961&page=1&sort=i_but_dat DESC

Borde ha köpt den sjal jag hittade och tyckte om på MQ. Ska se om den finns kvar en annan dag.

Kom inte hem förrän efter kl 15. Alla andra åt pizza, godis och annat, kändes det som. Här satt jag en lördag eftermiddag och kväll - med riskakor och youghurt.


Ligger i sängen och ser på film - "Inte utan min dotter".

Mår så dåligt att jag bara vill dö. Och så är den här natten och helgen en timme extra långa.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards