~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Maria - 30 oktober 2009 13:53

Jag blir helt jävla vansinnig på min sk läkare! Både jag och min terapeut har försökt nå henne sedan förra veckan för att hon behöver ordna nytt recept på medicin. Men inte hör hon av sig inte! Hon har mailat terapeuten kort om något annat i veckan, men inget recept är skrivet.

Hur jävla dum kan man vara ??? Har hon ingen koll på hur länge medicinerna räcker eller ???

Nu ska jag vara utan Stesolid pga hennes miss, och bara att VETA det gör att jag får ännu mer ångest och blir ännu mer orolig. SÅ JÄVLA ONÖDIGT!

VEM får recept så ojämnt att man behöver springa på apoteket minst en gång per vecka för att få sin medicin - istället för att försöka ge en mängd som räcker en ungefärlig tid!!!

Men det är väl en upprepning av det som hände förra året - hon lät mig prova Xanor och jag ville inte ta det någonsin mer efter första tabletten, och det var sagt att jag skulle prova i TRE DAGAR, men efter 14 jävla dagar avbröt hon sitt ansvar som min läkare och där satt jag med världens jävla abstinens!! SÄGER EN LÄKARE ATT HON/HAN SKA STÅ KVAR SOM PAL SÅ MÅSTE DE FÖR I HELVETE TA ANSVAR UNDER DEN TIDEN! Det kan inte bara "stå på pappret" för att det ska se bra ut!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards