~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Maria - 2 oktober 2010 10:30

låg och smsade med en vän inatt.......... hon mår jättedåligt...... och jag var så ledsen........... så vi "skrev av oss" till varandra... och tröstade varandra............. kändes fint... ♥

kroppen värker idag.... efter att ha släpat höbalen över hela stan............ och så är jag förkyld.......... har kämpat mot det så länge nu.... men nu är jag förkyld.......... tänker inte titta om jag har feber.. för har jag det så mår jag ännu sämre...... bättre då att inte veta och låtsas som om allt är bra..... .......det är ju så jag gör med resten av livet, så varför inte............


ska ligga i sängen idag........ vila......... eller ja... försöka vila............

Av Maria - 2 oktober 2010 00:05

jag har säkert druckit 3 liter vatten - ikväll........... visserligen är ju pizza salt..... och jag har tränat.......... men såhär törstig har jag aldrig varit i hela mitt liv.................... skulle kunna svepa en halvliter till... men det går fan inte för då spyr jag............

och varför.... VARFÖR MÅSTE JAG ÄTA SKIT SOM JAG BARA MÅR DÅLIGT AV??????? det är fan bättre att skära sig! det både lindrar och förebygger!


JAG HATAR MIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!


nu.... är den här perioden av hetsätning officiellt över............ punkt. inofficiellt också.


nu ska jag försöka lyssna på ljudbok........ cd-skivorna är så repiga från tidigare låntagare på biblioteket att ett spår låter som en jävla scratchad rap-låt............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards