~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Maria - 22 oktober 2010 21:45

det anordnas ju psykiatriveckor på olika ställen om olika saker.......... och jag har just upptäckt att en av de värsta cp-läkarna jag träffat ska prata om behandlingsmetoder.....................

jag har EXTREM LUST att gå på den föreläsningen..... och FRÅGA SKITEN UR HONOM!!!!!!!!! ställa honom mot väggen - inför en hel jävla hörsal med folk!!! ställa de frågor som han dömt mig för att jag ställt, för att det är sådant som en psykpatient, enligt HONOM, inte ska ställa...........

FAN ATT JAG HAR RIDTERAPI DÅ!!!!

kanske ska skita i det då och gå på föreläsningen istället........... det kanske är min enda chans till återupprättelse..........


TÄNK......... fixa håret.... smink..... "studentkläder"....... och så ställa sig upp och fråga.......... och han måste svara......... och enligt tystnadsplikten så får han ju inte tala om att vi har träffats!!! inte ens antyda det!!!!!

Av Maria - 22 oktober 2010 20:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria - 22 oktober 2010 19:43

gjorde iordning ett paket snabbnudlar........ åt........ panikade.......... tränade 4 pass.......... höll på att svimma........ åt en chokladkaka till........... och nu dör jag......................


men vad finns det för hjälp att få........... det kvittar vad de säger........ läger upp för regler......... kostråd........... jag överlever inte utan laxertabletterna........ eller utan att svälta mig ................. jag VILL....... mer än någonsin.......... men jag KAN INTE.................. så vad finns det att göra...... låsa in mig....... utan kaninerna..... utan ridterapi........ utan allt.............

för vad..?? för att tvinga mig äta och gå under för att jag inte har något att leva för..............???


JAG ORKAR INTEEEEEEEEEE


tagit en halv karta laxertab

måste stanna där

det räcker för ikväll

..........nej, det gör det inte..... egentligen.... men jag måste spara på dem så att de räcker.................. apoteken börjar väl känna igen mig vid det här laget............

FAAAAAAAN OCKSÅ!!!!!!!

Av Maria - 22 oktober 2010 12:31

mår illa av chokladen.................. överfull av ångest......... läkaren hör inte av sig............ och nästa vecka är hon borta............. tänk hur det skulle vara om man inte får tag i sin läkare under tiden hon är i tjänst och man MÅSTE ha medicin..............

jag förstår nu.. att hon inte var eller är.. särskilt "orolig"................ än en gång har min t dragit till med en stor överdrift för att få det att låta bra......... fastän att det inte är så.......... så nu får vi se om det hinner bli någon premedicinering inför ingreppen på plastiken............ tack för den säger jag bara...................


tänker på lille A................. hoppas att ridterapeuten kommer höra av sig.......... jag vet att hon inte kommer göra det........ men jag hoppas i alla fall.............. är så orolig... han ska lastas på...... köras.... lastas av........ undersökas och röntgas........... och så vet jag inte vad de kommer göra där........... sen lastas igen....... köras........ lastas av......... och gå in i sin box..............


.............hade jag redan flyttat så hade jag svarat på en annons på blocket idag........ en liten shettis som vill ha hjälp i stallet............. hur söt som helst........... jag kan ju inte rida för jag är ju för stor för det första.... men det var inget krav heller..........

Av Maria - 22 oktober 2010 09:46

kikade in på ridterapeutens hemsida........ en tidigare ägare (?) har hört av sig och frågat om en av de andra  hästarna har det bra........ antar att det är ridterapeuten som svarat henne.............

känner mig skitdum......... för nu kommer väl alla tidigare ägare och kontakter höra av sig och fråga om sina älsklingar............. ...samtidigt som det inte är så konstigt när den nya ägaren "lägger locket på" efter affären........ men, men.... vi är alla olika.................. jag kan tycka att det inte är så jättesmart heller att skriva att en häst är en av favoriterna....... för vad tänker de andra fd ägarna då.............

skit samma - inte min hemsida och jag är inte ombedd att hjälpa till med den..... men jag står fast vid att jag aldrig mer kommer skriva i hennes gästbok... jag har lärt min läxa.. 100ggr om........

Av Maria - 22 oktober 2010 09:31

min kropp vill inte sova........ och det gör mig utmattad.........

mår illa....... skönt att kunna ta medicinen som jag ska i alla fall... var och hämtade ut kapslar igår..........

läkaren har fortfarande inte hört av sig....... ska maila sekreteraren och fråga om hon är i tjänst alls eller var fan hon är........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards