~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Maria - 5 oktober 2010 23:45

..........tagit fyrdubbel dos laxertabletter..... igen.............. tagit både propavan och stilnoct.. men vad hjälper det en kväll/natt som denna..................

...mamma sa att hon skulle ringa ikväll............ "jag ringer när du kommit hem från hästen".................. men hon har inte gjort det......... känns skönt..... jätteskönt............. samtidigt som jag oroar mig för om hon mår sämre eller om hon och pappa bråkar.............


vad gör man när man sitter helt fast och inte kan göra ett skit åt situationen man är i......................... och ingen bryr sig.......... ingen hjälper............

är det då man ska bli flummig och säga att man tror på ödet.... för att det låter fint och "djupt"........... men det är fan i mig det motsatta... om ödet styr så kan jag lika gärna gå och lägga mig på tågrälsen..... skära ihjäl mig.......... eller bara ligga helt apatisk i min säng........... för då styr jag inte mitt liv alls...........

jag tror att vissa människor har ett öde...... och att jag är en av dem.......... men jag vill inte acceptera det..............

Av Maria - 5 oktober 2010 21:29

kan iomte andas

stesoliden hjä-lper inte

jafg orkar inte mer

snälla låt mig dlö

Av Maria - 5 oktober 2010 16:33

har redan fått svar om ridskolan som jag frågade om vuxenridning..........


"Hej!
Va kul att du hittat din "grej":)
Ja, visst är det härligt med hästar och ridning.
Vi har faktiskt nyss startat en nybörjargrupp för vuxna och där har vi platser kvar ännu så länge.
Vi går snabbare fram i utbildningstakten än vad jag tror ridterapin gör så de kommer nog att kunna trava själva på kanske 3 lektioner till.
Denna grupp är på onsdagar kl 16.15 - 17.00 Det är 11 lektioner kvar denna termin och det kostar 145:-/lektion samt 250:-/år i medlemsavg. Så det blir 1845:- för resten av terminen.

Hör av dig om du vill ha en plats.

Mvh
*ledaren*
"


ska maila tillbaka och höra om de har något på vårterminen....... har de det och kan ge mig en plats så..... ja..... vad gör jag då..................

det sägs att det är ett skitställe......... men det finns ju hästar där i alla fall............. MEN...... hur fan ska jag kunna rida när jag får såhär jävla ont......... *gråter*

Av Maria - 5 oktober 2010 16:20

har just kommit hem från stallet
fick ha P idag och han är hur fin och stabil som helst
så skulle jag trava och för att jag ska kunna trava så måste jag ha en bättre sits
och för att få en bättre sits måste jag sitta djupare i sadeln
den här gången hade han sin vanliga sadel
och det GJORDE SÅ IN I HELVETE ONT VARJE GÅNG JAG SKULLE SÄTTA MIG NER
DET SKAR SOM KNIVAR!
till slut så slutade jag att sätta mig ner helt, så jag stod mer eller mindre upp hela tiden, böjde bara på benen
men självklar ser ridterapeuten det och ropar till mig att jag ska "sitta ordentligt i sadeln"

och jag vet hur rätt hon har och hur fel jag gör

JAG VEEEEEEEEEET!!!!!!


SATANS JÄVLA MÄNNISKOPLÅGARE TILL KVINNOKLINIK!!!!!!!!!!!!!!
DE KAN TA SITT JÄVLA VASELIN OCH KÖRA UPP DET I SITT "VERKSAMHETSOMRÅDE"!!!!!!!!!!!!
DE FÖRSTÖR MITT LIV!!!!!!
OCH JA, NU ÄR JAG FÖRBANNAD - OCH FÖRTVIVLAD
FÖR IDAG KUNDE JAG INTE "BITA IHOP" OCH TA MIG GENOM SMÄRTAN, UTAN DEN FÖRSTÖRDE ALLT
ALLT!!
nu lär jag ligga här med benen isär och äta panodil och ibumetin och smörja med xylocain
OCH DET SKITER DEN DÄR SATANS JÄVLA KLINIKEN I!!!!!!
DET HANDLAR OM RIKTIG PÅTAGLIG SMÄRTA FÖR FAN!!! OCH ATT DE BERÖVAR MIG DEN ENDA CHANS JAG HAR ATT FÅ EN MENING I MITT LIV!!
DE TAR LIVET AV MIG!!!!!!!!!!
 
JAG VET ATT DET HÄR INTE ÄR LIKT MIG
MEN DET ÄR SJÄLVA FAAAAAN ATT JAG INTE SKA FÅ KUNNA GÖRA DET LILLA JAG KAN, OCH UTVECKLAS INOM DET!!!
JAG KOMMER ALDRIG FÅ GALOPPERA OM JAG INTE ENS KAN SITTA I SADELN!!!!!!!!!
JAG SER UT OCH KOMMER ALLTID SE UT SOM EN TOTAL JÄVLA NYBÖRJARE FÖR ATT JAG INTE KAN HA EN ORDENTLIG SITS!!
 
KVINNOKLINIKEN KAN DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!! JAG SKITER I OM HELA KLINIKEN BRINNER NER ELLER RASAR IHOP!!!
DÅ KANSKE DET SKULLE KUNNA BLI NÅGOT NYTT OCH FRAMFÖRALLT BÄTTRE!!
 
DE KAN TA ALLA SINA JÄVLA INTIMVÅRDSPRODUKTER, VASELIN OCH TROSSKYDD OCH KÖRA UPP DEM SÅ JÄVLA LÅNGT ATT DE SYNS I KÄFTEN!!!!!!!!!!!!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards