~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Maria - 13 oktober 2010 11:33

"Hej Maria! Har inte hunnit läsa dina mejl ordentligt.
Men för att du inte ska känna dig avvisad så
hör jag av mig. Kan inte ge dig en tid idag, hoppas
du tar det på rätt sätt om du förstår vad jag menar.

Kanske kan jag höra av mig sent i em sen jag läst
mejlen ordentligt - annars få vi träffas i morgon som
vanligt. Varm hälsning från
*min t*"


jag får inte plats längre.......... hon har knuffat ut mig......... för att hon tror att jag mår bättre - antar jag...........

bara för att jag inte är i riskzonen att ta livet av mig inom de närmsta 12 timmarna - typ - så finns det inte plats för mig................

känner bara hur jag sjunker.......... och hon förstår inte........... fastän att jag berättar........... förklarar............

jag får inte gå i bildterapi... så att jag har någon mer att luta mig mot.......... för då förlorar jag henne.............  men själv har hon aldrig tid längre när jag behöver henne...........


visst... hon följer mig till kk....... och plastiken.... och ordnar en massa.......... men... min själ behöver henne också............. jag vill inte verka otacksam... för jag är enormt tacksam och lyckligt lottad att jag har en sådan här vänlig människa vid min sida........... men... allt är förändrat............

försöker komma på vad jag gjort eller gör för fel............ men jag kommer inte på något specifikt........... förutom att hela jag är FELFELFEL.....................


det här kommer gå åt helvete.

Av Maria - 13 oktober 2010 10:11

"Ratificiera" - (verb) stadfästa, bekräfta, godkänna.


jag är bara skit och skit ska skit ha....... det får jag ständigt bekräftat.........

Av Maria - 13 oktober 2010 09:24

det första jag ser när jag slår på datorn och kollar mailen är en tredje person på blocket-supporten som säger att ärendet ska lämnas vidare till någon annan - igen.... jag har nu kommit till stadiet att jag är så jävla förbannad att de kan dra åt helvete, så jag har sökt på nätet och tagit reda på hur jag kan nå annonsören på annan väg......... jag får väl inte svar på det, för jag verkar väl som en stalker... men hur fan ska man göra då när man inte får någon hjälp..........


min t har inte hört av sig......... så jag släpper det nu........... känns som att hon håller på att lämna mig fastän att hon säger att hon inte ska göra det.... men ändå beter hon sig så annorlunda på alla sätt emot mig........ och eftersom jag har talat om att jag mår dåligt av det.. och hon skiter i att ändra sig........ ja, då blir det som det blir........ när hon blir hård som sten så tänker inte jag blotta mina sår............ det går bara inte......

sedan hon gick ner i arbetstid så är hon mycket mer stressad och har mer att göra än någonsin...... så min gissning är - precis som den var redan då - att hon utför lika mycket jobb nu som då, men att hon har kortare tid på sig att göra det...... och då blir det som det blir............ sen att hon förlorat båda sina föräldrar på väldigt kort tid sätter väl sina spår också.......... kanske måste hon "stänga av" och vara hårdare pga det.........

ja, inte vet jag............. jag vet bara att det här inte fungerar............ och det gör mig skiträdd på ren svenska...........


magen är som en stor ballong..... så nu har jag stoppat i mig en halv karta laxertab............ ännu ett steg närmre ätstörningsenheten............ men vem bryr sig.......... jag orkar inte för jag gör det här för att överleva... och min t och min läkare är helt frånvarande och verkar skita i det... så VEM bryr sig???

INGEN!!


tänker bara ligga här idag, för jag orkar inget annat............ och det drabbar ju ingen heller.......


tack o hej leverpastej.......



hah!! nu har jag fått svar från blocket igen, och de skyller på att jag skickat flera felmeddelanden.. så det är därför det tar så lång tid.... men jag har fan i mig meddelat ärendenummer - om de bara hade orkat läsa det............. och tydligen får man inte skriva så mycket text som jag gjort.... men hur fan ska man veta det??? det står ju ingenstans!! och när det efterfrågas en presentation av en som person så ryms det fan inte på ett par rader!!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards