~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Maria - 10 oktober 2010 22:56

11 timmar innan det är terapimåndag............. måste gå dit.......... innan det är för sent....................

har hetsätit och tryckt i mig 1½ karta laxertabletter........... tur att man inte har någon ätstörning.................................


nu börjar snart sensing murder i tv4+........... titta på det!!!

sen är det ghost hunters för oss sömnlösa nattugglor!


  

Av Maria - 10 oktober 2010 16:18

har varit duktig........... tog mig samman och gick ut i solen och plockade de sista maskrosbladen till kaninerna det här året................. gick till förrådet och fyllde på hö och halm........... jag är helt slut samtidigt som allt snurrar............ kaninerna verkar i alla fall nöjda... det är huvudsaken..........

ska ta en stes............ försöka sakta ner karusellen...... och sänka pulsen lite..............


håller på att leta efter ny mobil........... har alltid haft nokia och deras system är uppbyggda på ett sätt som passar mig... så jag tänker inte byta märke...........

jag som skriver mycket..... och i princip aldrig talar i telefon... så vill jag ha en mob med komplett tangentbord.... stor display... gps.................

har konstaterat att en 5800 eller 5530............ för jag gillar tanken på att kunna välja tangentbord och skriva för hand............ MEN..... så sägs det att touchtelefoner blir sega i kyla och kan tom sluta fungera............. och bor man i norrland så är det väl kanske inte att rekommendera................ så jag funderar på en E75..................... vetefan hur jag ska göra............. det är väl tur att jag har tid att fundera........ kan inte köpa någon ny mobil om jag inte får skriva av studielånet......... då har jag inte råd med något............. bara att hoppas på att min håller tills dess........... den beter sig jävligt konstigt ibland.................


byebye

Av Maria - 10 oktober 2010 10:50

eller ja... kamp mot allt egentligen........... har en jättedålig dag idag............ orkar inte gå ur sängen....... har sett till att kaninerna fått det de behöver....... så nu kan jag ligga här i sängen resten av dagen.............

drygt 23 timmar innan jag ska till min t........... få reda på om hon kan möblera om i sitt schema så att hon kan följa mig till kk eller ej............

ska bara ligga här idag och försöka få tiden att gå.......

benen bär mig knappt.......... har så stark ångest................ och varför dra upp rullgardinerna när solen står så lågt att den steker allt i sin väg...........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards