~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Maria - 8 oktober 2010 18:17

nu är jag så slut att jag inte orkar mer............. det här går helvete....... allt går åt helvete......... och så är det helg..................

förlorar ridterapin....... min läkare............ fk har inte fått något läkarutlåtande än trots att det är utlovat, så det kommer att bli krångel.............. kk kommer vägra mig hjälp, jag vet det................. det finns ingen som kan hjälpa mig........... ingen............ och ingen bryr sig om det.................

Av Maria - 8 oktober 2010 15:54

kom hem........ varit och köpt gravlykta........... brukar tända ljus för psykiatrins offer............. vänner som tagit sitt liv.............

kom hem och hade just fått posten............ fanns en kallelse från kk där....... om en dryg vecka.............. mailade DO och meddelade handläggaren det..... och jag fick nyss svar........................


DO lägger ner ärendet...... för att det inte går att bevisa att det olagliga bemötandet enbart beror på att jag har kontakt med psykiatrin...............

 

vad finns kvar nu...................................... döden...................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards