~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Maria - 4 november 2009 20:33

...och där försvann hela inlägget jag skrivit.


Jag vill dö. Orkar inte mer.


HELVETEEEEEEEEEE

Av Maria - 4 november 2009 11:54

"Hennes fisförnäma höghet" har nu avverkat mötet med min terapeut och min empatistörda läkare. Resultatet blev att "hon ämnar svara på mitt brev, och det har hon ämnat göra hela tiden". Så jag skiter i det här nu. Både verksamhetskärringen och läkaren sitter med i ledningsgruppen och har tidigare beslutat att ta ifrån mig min PAL, min enhetstillhörighet, kasta ut mig frånden enda slutna avdelning jag kunde vistas på, lägga ner avdelningen, lägga ner precis den verksamhet som jag jobbat för i åratal, osv, osv. Så inte kommer det bli någon skillnad nu.

Nu ska de först sitta och snacka skit om mig med de andra - ja, det är faktiskt så, för jag har fått enormt mycket skit av diverse personer som hört eller varit med på deras möten. Och efter den förnedringen ska de tala om och skriva ner i min journal att jag är ännu sjukare, innan de ger avslag på precis allt och hotar med att sätta LPT på mig eller att kasta ut mig från psykklin.

Så det blev väl ungefär som jag trodde.

Måste härifrån. Ska gå och köpa kilovis med godis, glass, bullar och tårtor. Och rakblad för säkerhets skull. Lutar åt att jag inte tänker träffa terapeuten imorgon på vår tid, för jag så less på att vara förtvivlad och bara sitta och skrika och gråta - om saker som EGENTLIGEN inte borde vara några problem med! Jag har andra själsliga sår som jag behöver hjälp med, men det kommer inte handla om det alls om jag går dit. Utan då blir hon bara en slaskhink - och eftersom hon suttit med de här personerna så kommer hon "försvara" dem; försöka tala om för mig att de vill mitt bästa, att ingen kan göra något mer för vården kan inte hjälpa mig om JAG inte tar mig till deras "nivå". Och vården kan inte hjälpa alla, vården har stora problem inom det här området, det är läkarbrist, osv, osv, osv.

Och jag ORKAR INTE HÖRA DET IGEN!!!

Jag är bara fel. FEL FEL FEL! Och allt och alla inom psykiatrin ÄR rätt och HAR alltid rätt. För det står på sidan 73 i psykiatrins ABC-bok...


SATANS JÄVLA HELVETE!!

Jag ska vräka i mig skit, skära mig och sedan hoppa från bron!! Då slipper de mig och kan hjälpa någon som de KAN hjälpa - någon som tillber marken de går på och lyder minsta vink utan att ens fundera!


Jag orkar inte mer. Jag är ledsen, men jag har fått nog nu. Egentligen för länge sedan, men har ändå kämpat. Men det gav ingen som helst utdelning, förutom att jag har ödslat en massa kraft.

Nu finns bara döden kvar.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards