~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Maria - 9 november 2009 10:39

nu har psykiatrin lyckats igen

min terapeut behöver "betänketid"

för vad?

för att lugna mig genom att ge besked om att hon finns kvar hos mig

nej, knappast

snarare motsatsen

så vad gör jag nu då

tar livet av mig antar jag

Av Maria - 9 november 2009 08:39

Har sovit lite inatt, faktiskt. Vaknade vid 7. De har återigen börjat med "vad-det-nu-är-som-de-håller-på-med" igen. Brummar så hela jävla huset vibrerar. Har mailat vaktmästaren förra veckan och frågat hur länge det ska hålla på, men får inget svar. Självklart blir ingen annan lika störd som jag, eftersom de har ett liv och inte är hemma och hör helvetet minst 8 timmar per dag.


Mår så jävla dåligt. Har mailat terapeuten igen, eftersom hon inte hört av sig. Skrev bara att jag inte kommer idag, för jag vill skydda mig, henne och oss. Jag orkar bara inte mer nu. Ville höra av mig till henne nu på morgonen i alla fall så att hon inte skulle tro att det bara var något slags infall jag fick förra veckan. Skrev också och talade om jag vidhåller att inte träffa min sk läkare igen pga vad hon och verksamhetschefen gjort. De är mycket väl medvetna om hur det här påverkat och påverkar mig, och ändå väljer de att göra såhär. Och som man sår får man skörda. Kräver en rejäl ursäkt av dem, och det kommer jag aldrig att få. Det skulle bara heta att man bad mig om ursäkt för att jag uppvisar något symtom eller tecken på sjukdom - inte för att de verkligen menade det.


Tänker ligga i sängen hela dagen idag också, om inte terapeuten kommer med något nytt som gör att jag antingen mår bättre eller sämre... Dåliga nyheter såsom att verksamhetschefen tvingar henne att lämna mig skulle ge mig kraft att bara gå och hoppa från bron. För så långt har det gått nu.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards