~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Maria - 8 november 2009 22:58

Knappt sovit inatt heller, Har inte klätt på mig idag utab släpade mig fram genom lägenheten i pyjamas, Har gått upp i vikt, men det kanske inte är så konstigt när man bokstavligen mosar i sig bullar, kakor, chokladkakor, godis, osv. Jag som just hade gått ner under 60kg - jag vägde 59kg! Men nu tänker jag inte äta alls. Imorgon är det måndag och jag längtar ihjäl mig efter min terapeut. Men jag ska inte gå dit. Inte om vi inte löser problemen innan dess, och det går förmodligen inte för hon brukar inte hinna läsa mail innan vi träffas kl 10.


Installerade det sista av de inköpta spelen på datorn idag - poker. Så det är vad jag gjort idag.... förutom att vräka i mig laxertabletter..... Man vet att de fungerar när det som kommer ut ser ut som salladen man åt, men med en lite brunaaktig dressing och bara luktar paprika.... Äckligt..? Ja. Men skönt att känna sig tom. Nu måste jag ju ta igen vikten som jag gått upp och dessutom den jag borde gått ner i helgen, som ännu en gång är orsakats, i alla fall indirekt, av min läkare och verksamheschefen. Måste gå ner i vikt på allvar nu, innan helgen vägde jag 59kg, det är en viktnedgång på 14 kg. Jag var SÅ glad över att ha kommit under 60-kilos strecket. Men den glädjen blev ju verkligen kortvarig.


Mitt PO jobbar inte den här veckan, förutom på tisdag, och jag hoppas att hon i alla fall har tid att skjutsa hem mig när jag varit och handlat. Kaninerna har slut på "Toalätt", och det är inte så lätt att släpa med sig 40 liter papperspellets på bussen med byten och annat.


Imorgon måste mamma lämna tillbaka rullstolen hon fick låna på VC, för det är KOMMUNEN som tillhandahåller sådant... Och jävlar vad jag kommer bli förbannad om hon inte får med sig någon hem! För hur har de då tänkt att hon överhuvudtaget ska kunna ta sig till toaletten.


Skickade en "postkaka" till pappa på fars dag, så jag har inte ringt... men det tänker jag inte be om ursäkt för.


Ska försöka släcka ner och stänga av datorn och allt nu, och återigen hoppas att får sova. Hoppet är ju som bekant det sista som lämnar människan...

Tack gode... NÅGOT..!!? som fick helgen att passera!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards