~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

hjälp, mina fötter krymper !

Av Maria - 10 maj 2010 22:46

hämtade ut ridstövlarna och ridskorna på posten............. mina fötter måste ha krympt! kängorna i storlek 36 är skitstora......... och ridstövlarna i storlek 35 är lika gigantiska! har jämfört dem med de i storlek 36, och de är precis lika stora......... är tomt ca 2½-3 cm framme vid tån................ och så har jag så smala fotleder så de är större än ett par gummistövlar där.............. herregud............... borde väl ha köpt strl 33................ men då passar de varken i vidd eller höjd................   


har inte rört mig idag......... hela kroppen kliar av frustration.................... men jag kan inte ha sådan här fruktansvärd träningsvärk i vaderna när jag ska till stallet...................

tänkte köpa någon färdig mat på ica idag när jag ändå var till posten....... men det var så mycket folk och jag hade inte tagit någon stesolid.... så jag köpte 2 chokladkakor.......... 1000kCal...................... på ett enda bräde................ mår så jävla dåligt.................... har inte ätit någonting efter det.................. *urk*   


ska försöka äta något innan jag far till stallet imorgon......... hade jag inte stoppat i mig choklad idag så hade jag rasat ihop.......... skakade i varje cell............ och så har jag haft blodtrycksfall hela dagen................... skitkul.... verkligen skitkul att hålla på att tuppa av så fort jag reser mig upp..................   


har skrivit ett brev till lilla jävla ica där jag talar om att jag behöver ett nytt jävla kort........ så får jag inte det senast nästa vecka så tejpar jag ihop det jag har och så får det gå så länge det går.......... sen slutar jag handla där.........


vet inte var jag gjort av min mobil..... och den är på ljudlös sedan jag var hos terapeuten......................... så jag kan inte ringa till den för att hitta den heller............................................
..... jippi...........  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards